Klacht: Beschadigd pakket

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ik deze week een pakket ontvangen dat beschadigd bleek te zijn. Er zat een reparatie herstel sticker op geplakt. De pakket bezorgen vertelde dat het geen probleem was en dat als het item beschadigd was we contact moesten opnemen met GLS. Nu blijkt dus dat we dit pakket niet hadden mogen aannemen. Hoe gaat dit opgelost worden?

Gewenste Oplossing:

Als ik de schade vergoed krijg door GLS.
Deze schade bedraagt €60,-

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 25 mei 2020 om 16:16 geantwoord

Er is geen oplossing gekomen.
Niet van de vervoerder en niet van de aanbieder. Erg jammer.

Reactie van de melder van de klacht Marcel Zeverboom

3 maanden geleden - Super slechte service.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcel Zeverboom