Klacht: Beschadigd en bedden worden niet opgehaald

op 24 juni 2021 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee bedden besteld voor mijn kinderen helaas waren ze beschadigd en de gaten klopte niet en konden het niet eens in elkaar zetten.
Bijna een maand bezig om afspraak te maken om de bedden op te halen .
Ze geven aan dat ze komen ophalen maar al twee keer aan toe niemand gekomen om op te halen .

Gewenste Oplossing:

Hoop dat de bedden snel mogelijk worden opgehaal en mijn geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar vidaXL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

1 maand geleden - Beste Inasitnikova, Bedankt voor je bericht en excuses voor dit ongemak. Ik heb je hierover informatie per e-mail toegezonden. Mocht je hier vragen over hebben, dan hoor ik dit graag. Met vriendelijke groet, Martijn / vidaXL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 29 juni 2021 om 09:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

We hebben een nieuwe ophaalafspraak gemaakt op een datum die jou het beste uitkomt. Wanneer de bedden retour zijn gestuurd ontvang je hiervan een verzendbewijs. Op het moment dat je deze naar ons verstuurd maken we de terugbetaling voor je in orde.

Mochten er nog vragen zijn hoor ik dat graag.

Femke
vidaXL klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Inasitnikova