Klacht: Beschadigd dressior en freesfout serci

op 29 juli 2016 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Mooi dressior gekocht om de Vesera serie compleet te maken..zelf opgehaald bij Pronto.Bij het uitpakken bleek het dressior op 3 punten beschadigd en heeft een freesfout precies in het midden.ik heb mailcontact gehad en de aangedragen oplossingen waren een reperatiesetje en een behandeling met een strijkijzer..verder niets meer gehoord..

Iemand die misschien kan uitleggen waarom ik niets meer hoor en ik wil graag weten waarom ik afgescheept word met een reperatiesetje en strijkijzer behandeling bij een nieuw dressior.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

Bericht van Pronto Wonen

5 maanden geleden - Geachte mevrouw De Leeuw, Aan welke vestiging kunnen we vragen om zorg te dragen voor een gewenste oplossing? Met vriendelijke groet,

Reactie van de melder van de klacht Belinda De Leeuw

5 maanden geleden - Bedankt voor de snelle reactie,Pronto Gouda.

Bericht van Pronto Wonen

5 maanden geleden - Geachte mevrouw De Leeuw, We hebben vernomen dat Pronto Wonen Gouda contact met u heeft opgenomen. Met vriendelijke groet,

Reactie van de melder van de klacht Belinda De Leeuw

5 maanden geleden - Bedankt voor de service..ik heb inmiddels een nieuw dressior ontvangen.

Bericht van Pronto Wonen

5 maanden geleden - Geachte mevrouw De Leeuw, Bedankt voor uw reactie! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe dressoir! Tot ziens bij Pronto Wonen. Met vriendelijke groet,

Alle klachten die gemeld zijn door Belinda De Leeuw