Klacht: Beschadigd artikel

[email protected] op 07 januari 2021 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,

Ik heb voor de verjaardag van mijn zoontje een taartplateau besteld vab riviera maison. Vandaag ontvangen maar helaas is het plateau in het midden gebarsten. Ik ga het trg sturen maar hoe kan ik een nieuw, goed in staat taartplateau ontvangen?

Groet,
Ilhem (0634556555

Gewenste Oplossing:

Graag hetzelfde product dat heel en goed in staat is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedenavond, Bedankt voor uw bericht. Zou u uw klantnummer, geboortedatum en een foto van de taartplateau willen mailen naar: [email protected]? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Webcareteam wehkamp

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 september 2021 om 14:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]