Klacht: Beschadig tafelblad

op 28 augustus 2017 over LifeStyle in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij Lifestylehome een salontafel gekocht het moest besteld worden,na een week ongeveer was de tafel er.mijn vrouw en ik tafel opgehaald het was beschadig,tafel zou terug gestuurd worden het zou 14 dagen duren ongeveer.Binnen twee dagen bel de medewerkster de tafel is binnen.Ik heb de tafel opgehaald maar ik heb niets gezien dat de tafelblad,de zelfde was die ze zouden maken,mevr.zij meteen kijk hier is het beschadigd ze hebben het gevuld.wij bellen naar de winkel zeg die mevr. van de winkel uw man ging akkoord dat het goed is dus wij doen er niets aan hier heb u een email schrijf u maar ik heb 3 emails gestuurd maar geen reactie van niemand .

Gewenste Oplossing:

Ik heb een nieuwe blad gekocht want de andere was niet meer te maken.
kosten 294,euro.Als ze mij 200 euro terug zouden betalen voor de moeite en voor het niet goed behandelen van een klant netjes gezegd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar LifeStyle over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door ajn