Klacht: Berzorgen op afspraak?

op 14 december 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op de website van Leen Bakker staat dat ze bezorgen op afspraak. Voor een bestelling van ruim 200 euro betaal ik 45 euro verzendkosten Dit betaal ik omdat ze ‘bezorgen op afspraak’, anders had ik wel een andere winkel gekozen. Bezorgen op afspraak betekend voor leen bakker tussen 8 uur ’s morgens en 20 uur ’s avonds de hele dag vrij nemen. Dan krijg je ’s morgens een mail wanneer ze komen. Als je dan niet thuis bent(wat ik misschien niet ben omdat ik niet zoveel tijd heb om een hele dag vrij te nemen) betaal je nogmaals 45 euro… en dan blijven ze lekker proberen tot je wel thuis bent. Als ik had geweten dat jullie helemaal niet op afspraak bezorgen en dan alsnog 45 euro betalen, had ik zelf wel vervoer geregeld. Nu staat de afspraak al en zal ik iemand moeten lastig vallen om in mijn huis te blijven de vier uur dat ik niet aanwezig kan zijn. En o ja, ze bezorgen niet op zondag… de enige dag dat ik dus wel aanwezig kan zijn. Lekker frustrerend Leen Bakker. Zoek op: definitie van afspraak.

Als ze daadwerkelijk op afspraak bezorgen of de bezorgkosten niet zo belachelijk hoog maken voor iets wat toch niet op afspraak komt.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annex