Klacht: BEROVEN SPAARPUNTEN

op 28 augustus 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Na circa 18 jaar gaf ik wederom tmobile met een passend aanbod voor sim only te komen. Uiteindelijk heb ik besloten dat maandelijks opzegbaar en alles onbeperkt bij Tele2 de beste oplossing was. Daarom vroeg ik nummer poratie aan. Dit was mogelijk op 24 augustus 2017. Waardoor het leek alsof m’n contract tot en met de 24 loopt. Niks is minder waar het contract liep tot de 23 augustus 2017 dus waarom omzetten naar prepaid en €5 beltegoed op de lijn zetten als je kunt porteren op de 23ste. Welnu ik weet waarom omdat dan je 1906 spaarpunten gestolen worden! Want daar kunnen ze dan zogenaamd niet meer bij. Wel kunnen ze je dan beltegoed of internet tegoed geven(hmmmm raar.) Maar het spaar tegoed is verdwenen en kan je niks meer aan veranderen. Let op! na 1e dag geen 6 weken! Wat doen we als grote organisatie we verschuilen ons achter de kleine lettertjes alsof iemand die bij jullie leest als hij of zij zn nieuwe telefoon inregeld.

Ik wil voor mijn gespaarde punten een kado uitzoeken een excuus brief en een grote bos met bloemen.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hertstein