Klacht: berijkbaarheid en verkeerde leveringen

C. de Jongh op 06 september 2021 over Bruynzeel Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Ik heb een klacht over 1 de bereikbaarheid van de klantenservice en over foutieve leveringen.
1 ) op 23 augustus is er een koelkast geleverd en gedeeltelijk in de keuken ingebouwd,omdat deze koelkast 1 enkele deur heeft en de keuken uit een dubbele deur bestond kon de monteur de deurtjes niet aan de koelkast monteren, hier zou nog een beugel voor geleverd worden en door een keukenmonteur geplaatst worden.
Een dag of 10 geleden kreeg ik van Bruynzeel een melding dat op 6 september tussen 7 en 8:30 uur een levering zou komen en dat er op 7 september nog een levering komt er stond niet bij wat het kon zijn. Ik ging er vanuit dat dit de montage beugel zou zijn en dat deze een dag later gemonteerd zou worden. Echter om 7:10 uur stond er een grote vrachtwagen voor de deur met een koelkast, precies dezelfde als die op 23 september al was geleverd. Ik vroeg de chauffeur om Bruynzeel even te bellen omdat het weinig zin had om deze bij mij weg te zetten om later weer op te halen. De chauffeur zei dat bellen weinig zin heeft omdat hij dan hetzelfde klantennummer moest bellen dan ik en dat hij dan waarschijnlijk heel lang in de wachtrij kwam te staan. Daarom heb ik tot 3x geprobeerd maar na een kwartier heb ik het maar opgegeven. Gelukkig heeft de chauffeur de koelkast zelf weer meegenomen maar morgen staat de monteur waarschijnlijk voor niks voor de deur want Bruynzeel is gewoon niet te bereiken. Ik ga in elk geval geen vrij nemen omdat Bruynzeel zo slecht bereikbaar is, jammer voor de monteur maar het is niet anders. Ik heb deze klacht via de mail naar Bruynzeel gestuurd omdat bellen weinig zin had. De klacht is 1 je kunt op de melding dat er een levering niet zien wat er geleverd gaat worden 2e de klantenservice is zeer slecht bereikbaar.

Geef aan als er een levering gaat komen wat er geleverd gaat worden zodat je vooraf al kunt zien of het klopt en je niet voor niets vrij moet nemen, dat is uiterst irritant vooral als ze om 7:10 uur al voor de deur staan.
Zorg dat de klantenservice goed bereikbaar is zoals dit nu is dit erg klantonvriendelijk , je krijgt nadat de telefoon een keer of 10 is over gegaan een bandje dat je doorgeschakeld wordt naar een beschikbare medewerker maar daarna krijg je weer een overgaande telefoon te horen en na een kwartier heb je nog niemand aan de lijn.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bruynzeel Keukens over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door C. de Jongh