Klacht: Bericht gehad van incassobureau

op 19 oktober 2016 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Vanmiddag heb ik het onderstaande emailbericht ontvangen in mijn mailbox.

Geachte mevrouw Marieke Grinwis,

Hierbij delen wij u mede dat de vordering inzake Zalando door cessie over is gegaan op infoscore Portfolio Management International GmbH (iPM). Wij willen u erop attenderen dat de vorderingen van iPM door ons, infoscore Nederland B.V., worden verwerkt.

Het openstaand saldo bedraagt € 81,40 . Wij verzoeken u dit bedrag over te maken vóór 25 oktober 2016 op rekeningnummer NL40ABNA0615483755 ten name van ‘Stichting Derdengelden infoscore Collection’ onder vermelding van dossiernummer 871000019108. Betaal makkelijk en snel via onderstaande iDeal-link.
ik weet op het moment niet wat ik meer aanmoet, want als ik kijk bij mijn account gegevens van zalando staat er gewoon netjes bij betaling afgewikkeld. en als ik zalando probeer te bellen krijg ik geen gehoor, en wordt het gesprek beëindigd voordat mijn mobiel is overgegaan.

als er uitgevonden is wat er allemaal aan de hand is. want ik snap er niks van.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mariekje80