Klacht: bericht bij zomerseprijzen.nl de actie is verlopen

op 27 augustus 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 29 augustus 2016 om 16:39 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht wil ik u graag de volgende toelichting geven.

Ik vind het vervelend om te vernemen dat u problemen heeft met de actiewebsite.

Als u klikt op de volgende link: http://bit.ly/28UnWBG komt u gelijk uit op de correcte actiewebsite.

Indien u nog tegen problemen aanloopt, kunt u ook contact opnemen met onze klantenservice. Wij zijn u van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 21.00 uur graag van dienst. In het weekend zijn wij telefonisch bereikbaar tussen 10.00 en 17.00 uur.

Uiteraard mijn excuses voor het ongemak.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd en wens u veel geluk!

Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen via klantenservice@staatsloterij.nl of 0800 023 13 03 (gratis).

Liza Ketelaar
Klantenservice Staatsloterij

Telefoon: 0800 - 02 31 303 (Gratis)

Postadres:
Staatsloterij
Postbus 818
2700 AV ZOETERMEER

De informatie in dit bericht is vertrouwelijk en is mogelijk wettelijk beschermd. De informatie verzonden met dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden.

Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan.

Nederlandse Loterij staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden e-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan.

Deze voetnoot geeft mede aan dat deze e-mail gescand is door een actuele virusscanner op de aanwezigheid van computervirussen.

Alle klachten die gemeld zijn door E.R.Wouda