Klacht: Berekening gordijnstof

op 12 februari 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Heer/Mevrouw,
Bij uw vestiging in Oss kochten wij gordijnstof.
De berekening is gedaan door een van uw medewerkers.
Wij hebben op verzoek getekend voor de hoeveelheid stof.
Na het maken van de gordijnen zien wij tot onze verbazing dat precies de dubbele hoeveelheid stof is geleverd.
Ook al hebben wij hiervoor onze handtekening gezet, wij verwachten wel enige vakkundigheid van uw medewerkers op betreffende afdeling.
Graag willen wij een oplossing voor dit probleem.

Met vriendelijke groet,
Francy Schaffelaars

Gewenste Oplossing:

Graag een oplossing van uw kant.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Francy@sabro.nl