Klacht: berekende kosten ZZV

op 21 januari 2014 over CAK in de categorie klachtmelden

CAK berekend kosten voor werkbesteding van mijn zoon, op de site wordt vermeld ZZV voor begeleiding thuis. Dit is absoluut niet het geval. Tweede is dus begeleiding op dagbesteding. CAK rekent meerdere periodes dan er gebruik is van dagbesteding, deze zouden verrekend worden. Gevraagd was een overzicht van de openstaande posten voor de periode dat hij wel dagbesteding had. Vanaf aug. 2012 tot december 2012 heeft hij hier GEEN gebruik van gemaakt. Wat blijkt CAK stuurd steeds rekeningen van deze periodes. Eerder conflict met CAK waren ONTERECHTE rekeningen voor ZMV (Zorg met Verblijf) tot twee keer toe moest ik klagen voor onjuiste rekeningen. Deze waren de eerste keer gecorrigeerd, tweede keer niets meer van gehoord ook geen aanmaningen. Nu reageert CAK door een deurwaarder in te schakelen. Wederom worden kosten in rekening gebracht voor periodes waarin ABSOLUUT geen gebruik is gemaakt van dagbesteding. CORRIGEER DIE REKENINGEN CAK, COMMUNICEER op fatsoenelijke manier door te luisteren naar de belanghebbende!!!!!!!!!!!!

Ik had reeds eerder het verzoek gedaan om rekening overzicht te geven voor de openstaande posten. Dit heeft CAK reeds eerder gedaan. Rekeningen tot en met juli 2012!!! Daarna is er GEEN gebruik meer gemaakt van begeleiding.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

CAK

Heeft op 18 maart 2014 om 14:10 geantwoord

Wij hebben de klant meerdere keren gebeld. Helaas hebben wij de klant niet kunnen bereiken. In de klacht wordt door de klant aangegeven dat wij onterecht zorg in rekening hebben gebracht. De onterecht gefactureerde zorg is in maart 2013 gecorrigeerd. De klant moet het resterende bedrag betalen. We hebben de klant hier vorig jaar ook over geïnformeerd. Wij gaan ervan uit dat de klant goed op de hoogte is. Daarom sluiten we nu deze klacht.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 18 maart 2014 om 15:30 geantwoord

Klacht is nog steeds NIET opgelost omdat ik ondanks herhaalde pogingen NIET weet waarvoor ik bijdrage betaal (lees welke locatie, CAK heeft eerder verkeerde locaties opgegeven) Ik periodes in het overzicht zie waarin er absoluut geen gebruik is gemaakt van welke opvang dan ook. CAK alles heeft door gezet naar een deurwaarder en ik nu dus met een geval rechtbank zit waar ik niet op zit te wachten. Ik wil een gecorrigeerd overzicht van de terechte openstaande posten en weten op welke locatie deze betrekking hebben. Graag VIA de mail en NIET telefonisch antwoord svp!!!

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van CAK beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door f.c.giebels