Klacht: Bereikbaarheid telefoon nummer 088-7860200 (lokaal tarief)

op 01 oktober 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Vandaag 25-9-2015 zou onze stock kast geleverd worden. En deze kast was al 1 week later door Leenbakker verschoven omdat er geen voorraad was.
Gisteren wij zouden via onze mail bericht ontvangen, wanneer en hoe laat de kast bij ons geleverd wordt. Maar tot heden hebben wij geen email ontvangen.
Via hun website kon ik ook mijn ordernummer in voeren, maar het systeem geeft een foute melding.
Van 09.00 tot 11.00 uur heb ik geprobeerd met de Klanten Service te bellen met 088-7860200 maar werd niet opgenomen. Wel hoorden wij telkens een stem, dat wij als eerste op de wacht lijst stonden.
En dat alleen om een simpele vraag, waarom onze order nummer niet in het systeem staat en of onze kast nog wordt geleverd?

Wij zijn wel zeer tevreden met filiaal van Leenbakker in Heerlen.
De medewerkster heeft ons ook hulp geboden en zelf ook met hun eigen Klanten Service te bellen. Ook zij kreeg zelfde melding te horen.
Deze medewerkster heeft volkomen begrip voor onze situatie.

Alle klachten die gemeld zijn door Ron Anthonijs