Klacht: bereikbaarheid inzake vragen over het verkrijgen van kaart F1 Oostenrijk die al in 2020 zijn besteld.

op 10 juni 2021 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

We hebben op 2-3-2020 met bestelnummer 24320438 2 kaarten besteld voor de F1 Oostenrijk. Door corona mocht er geen publiek bij zijn. ik kreeg een mail dat ik niets hoefde te doen en de kaarten naar de volgende datum zou doorgezet worden. Nu horen we dat de F1 Oostenrijk 2021 weer doorgang zal vinden met publiek en mijn vraag is nu krijg ik de kaarten op tijd? Heb wel van het Hotel in Oostenrijk de berichtgeving gehad dat we bij hun van harte welkom zijn en zij bevestigen dat de F1 doorgaat.
Ik heb geprobeerd jullie te bellen maar krijg een a voice mail met een niet te verstaan gesprek waar ik niet meer info door krijg.

Ik zou dus graag weten of de kaarten inderdaad op tijd worden geleverd voor de F1 Oostenrijk van 2 tot en met 4 juli a.s. in 2021.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Max Hardiek

1 maand geleden - Hoe krijg ik antwoord op een normale vraag wanneer de kaarten worden geleverd? Op de site van Viagogo heb ik al meerdere keren aangegeven een bericht van jullie te willen. Men geeft aan binnen 24 uur een reactie te geven maar wacht inmiddels al 5 dagen op een reactie.

Alle klachten die gemeld zijn door Max Hardiek