Mijn Klacht:
Per 11 mei 2020 konden we dan eindelijk over de glasvezel van Glasvezel Buitenaf hier in het buitengebied van het Noord Limburgse Maasbree.
Toentertijd gekozen voor provider Caiway er van uit gaande dat er toch geen slechte providers meer zijn tegenwoordig en dat de geboden pakketten vergelijkbaar en concurrerend zijn.
Wat een afknapper, internet ligt er regelmatig uit en modem dient dan weer herstart te worden. TV beeld is schokkerig en blijft soms hangen, geen ondertiteling mogelijk (dit schijn er al jaren aan te komen, nog even geduld). Opname reeds bekijken terwijl programma nog loopt of heel kort na afloop van het programma is niet mogelijk.
Bereikbaarheid van helpdesk via telefoon is traag, je staat lang in de wacht en als je al je zegje gedaan hebt en er wordt een ticketvoor je aangemaakt dan hoor ik er niks meer van en zeker niet binnen 5 werkdagen. Reageren op app berichten, als ze al reageren, als mosterd na de maaltijd of met dooddoener effe geduld nog.
Vooralsnog brengt de glasvezel / Caiway niet wat ik er van verwacht en overweeg ik terugkeer naar de koperen kabel en onze nationale KPN trots.
Gewenste Oplossing:
Beschikbaarheid van 99,9% en (interactieve)TV met de mogelijkheden van deze 21-ste eeuw.
Tenslotte een serieuze Helpdesk die doet wat je van een Helpdesk mag verwachten (oplossen) en feedback geven. Niet de klant laten bungelen!!!
