Klacht: Bereikbaarheid en orderafhandeling

op 30 november 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Allereerst laat de bereikbaarheid zeer te wensen over. Op de website staat dat Whatsapp berichten binnen 1 uur beantwoord worden en email binnen een dag. Telefonisch zit je 20 minuten in de wacht, op Whatsapp berichten moet ik nu bijna een hele dag wachten en ik wacht nog steeds op een antwoord op mijn email van vorige week…

Ik heb vorige week telefonisch een bestelling (201611-004786800) geplaatst. Deze bestelling heb ik maandag telefonisch aangepast, waarop de medewerker van de klantenservice een nieuwe bestelling aangemaakt heeft (201611-004786993). Ik heb bij het plaatsen van deze bestelling specifiek aangegeven deze via Paypal te willen betalen en ik zou hiervoor een link per email ontvangen. De medewerker heeft factuur verstuurd maar niet de Paypal link.

Ik heb via Whatsapp aangegeven dat ik de link nog niet heb ontvangen waarop mij verteld werd dat vanwege systeemtechnische redenen niet mogelijk was een nieuwe Paypal link te genereren en dat de bestelling opnieuw aangemaakt moest worden.

Daarna werd mij medegedeeld dat een deel van de bestelling een “uitlopend” model betreft en daardoor niet geleverd zou kunnen worden.

Het is onbegrijpelijk dat een product dat reeds besteld maar nog niet geleverd is, enkele uren later uit het assortiment is gehaald, terwijl op de website daar aanleiding toe wordt gegeven. Ondanks herhaalde verzoeken is er dus nog geen geldige Paypal link verstuurd waarmee ik mijn bestelling kan betalen.

Indien de aangegeven bereikbaarheid niet gehandhaafd kan worden, dient dit op de website duidelijk aangegeven te worden. Verander de response tijden of laat alle wachtenden weten dat er vertraging is en wanneer een antwoord verwacht mag worden.

Ik heb een bestelling geplaatst en er is mij toegezegd dat deze 19 december a.s. in de middag geleverd wordt en dat ik deze via een Paypal link zou kunnen betalen. Ik verwacht dat BCC die overeenkomst zonder meer nakomt.

Indien mij door beperkingen van hun systeem geen Paypal link meer gestuurd kan worden, ben ik uit coulance bereid mijn betaling via een "normale" Paypal overschrijving te verrichten al heb ik daar wel de betaalgegevens van BCC voor deze overboeking voor nodig.

Ik ga geenszins akkoord met het annuleren van een deel van of de gehele bestelling, noch het splitsen of naleveren van een deel van of de gehele bestelling.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Mittring