Klacht: Bereikbaarheid en onzorgvuldigheid

op 15 december 2017 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Vorige week heb ik na lang wachten met een medewerker gesproken.De eerste medewerker verbond mij door nadat hij mijn verhaal had gehoord.
Hij had geen verstand van meterstanden.
De tweede zou mijn gegevens veranderen van enkel tarief naar dubbel tarief.Dit is niet gebeurd.
Vandaag voerde ik de meterstanden in en die werden omgekeerd weergegeven.
Dan nog het punt dat je een app moet downloaden voor communicatie en dat wil ik niet.
Omdat ik een vrijblijvende offerte wil aanvragen voor het eventuele verlengen van mijn contract zou ik graag teruggebeld worden.

Dat mijn gegevens kloppen.
Dat ik gewoon per mail kan communiceren en dat ik door een deskundige medewerker wordt teruggebeld.
Op 0622270714

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 19 december 2017 om 08:34 geantwoord

Beste,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat ontzettend rot dat er veel onduidelijkheden zijn met betrekking tot de tariefstructuur, meterstanden en onze bereikbaarheid.

Wij kiezen er bewust voor om onze klanten zoveel als mogelijk online te bedienen. Dit kan via meerdere wegen. Telefonie en e-mail gebruiken wij nu nog zo min mogelijk. Jammer dat je je hier niet in kunt vinden.

Telefoneren is nog wel mogelijk. Om die reden heb ik een verzoek ingediend om je te laten bellen door onze afdeling Klant Advies. Dit zal 20 december plaatsvinden tussen 17.00 en 18.00 uur. Binnen de gesprek kunnen de mogelijkheden besproken worden voor het eventuele verlengen van jouw contract met ons.

Ik hoop erop dat bovenstaande duidelijk is en vertrouw op een goede afloop.

Groet, Erica
Oxxio Webcare

Heeft op 21 december 2017 om 22:43 geantwoord

Ik ben inderdaad gebeld.
Maar de medewerker wist niets over tarieven etc en schakelde mij door naar een andere afdeling.
Daar heb ik na 45 minuten in de wacht te hebben gestaan ,de verbinding verbroken.
Ik ben dus weer terug bij af.

Alle klachten die gemeld zijn door linekepikaar@gmail.com