Klacht: bereikbaarheid, communicatie en wijzigingen

op 06 september 2018 over Hostway in de categorie Websites - Building en Hosting

Er is een wijziging in het systeem waardoor ik sinds deze week niet meer bij mijn mail kan. Er staat een handleiding waar je als leek niets mee kan. Dus uiteindelijk specialist gevraagd, want hostway zelf niet bereikbaar en het ergste is dat wanneer je aan de beurt bent eruit gegooid wordt na een half uur wachten. Nu blijkt dat ook de eisen voor wachtwoorden versndert zijn waardoor het wachtwoord niet werkt en zelfs de specialist het niet af kan handelen. Dus net weer bellen na half uur er weer afgegooid probeer het nogmaals….Kan nu al 5 dagen niet bij mijn mail ik ben hier als bedrijf afhankelijk van……..Ook al diverse mails gestuurd zonder reactie. Las net ook dat het lastig is om weg te gaan bij ze maar dat gaat waarschijnlijk wel de volgende stap zijn.

Dat het mail probleem opgelost wordt, dat wanneer er veranderingen plaats vinden dit goed geregeld wordt. Ze krijgen van mij een factuur van de tijd die ik hier aan kwijt ben en de kosten ITer. Die mogen ze betalen. Dan zal ik overwegen of ik blijf of niet.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hostway

Reactie van de melder van de klacht Junonia

3 maanden geleden - Nou na drie keer achter elkaar de 30 minuten uitgezeten te hebben heb ik ze zo waar te pakken gekregen. Schrok ervan. Probleem gedeeltelijk opgelost. Kan in de mail maar blijkt dat alle mail van afgelopen week niet door gekomen is. Dat zijn ze nog aan het regelen. Meest irritante is de niet bereikbaarheid dat ze je er standaard na 30 minuten uitgooien terwijl je al de eerst volgende bent. Net dus geluk gehad dat er een lijn binnen de 30 minuten vrij was en het probleem binnen 2 minuten opgelost kon worden door een vriendelijke dame.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hostway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Junonia