Klacht: Bereikbaarheid

op 10 maart 2020 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Niet te geloven bereikbaar via FACEBOOK OF TWITTER. IK HEB GEEN VAN BEIDE!. Telefonisch bereikbaar tot 15.00 UUR ..ER ZIJN MENSEN DIE TOT 17.00 UUR MOETEN WERKEN!! Toch geprobeerd te bellen. 3 x gebeld. Élke keer 20 minuten in de wacht! Telefoon kosten lopen op. Eindelijk iemand aan de telefoon. Geklaagd. Antwoord: we hebben personeel tekort…IS DAT MIJN PROBLEEM!! De computerstem herhaalt steeds hetzelfde..WAARDELOOS! Gek genoeg was Nuon altijd bereikbaar..vreemd..Nuon en Vattenfall is nu een. BEN ER KLAAR MEE!! Tijd om een andere energie leverancier te zoeken

Tja....

Tijd voor een andere leverancier. Misschien moet ik een boete betalen. Liever dat dan deze ergenis.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vattenfall

Heeft op 10 maart 2020 om 16:12 geantwoord

We lezen uw klacht op deze website. Je zoekt contact met Vattenfall. Wist je dat je veel zelf regelt in Mijn Vattenfall? Ook vind je snel antwoord op je vraag via Nina, onze chatbot. Kom je er toch niet uit, zoek dan contact met klantenservice. We zijn inderdaad telefonisch op werkdagen bereikbaar van 8:00 tm 15:00 of via WhatsApp.

Groet, Joeri

Heeft op 10 maart 2020 om 17:41 geantwoord

Om 08.00 uir moet ik naar mijn werk. Ik ben extra thuis gebleven om exact 08.00 uur te bellen. Op mijn werk prive bellen?? Nee! Ik heb mijn klacht over twitter en facebook geuit dat ik die niet heb. Geen reactie. Nina de computer stelt nix voor. Wat ik ook vraag krijg t zelfde antwoord. Via whats app??? Te zot voor woorden. Praten we niet meer met elkaar? Klokslag 08.00 uur inderdaad contact. Ik blijf ontevreden over contact krijgen met een echt mens. Maar goed. Ik laat t hierbij. Blijf kijken naar een andere leverancier.

Alle klachten die gemeld zijn door Brown eye