Klacht: ben opgelicht

op 11 mei 2017 over Reimage PC Repair Online in de categorie Software

Kocht online een reimage pc scan en repair. Kreeg een mail met de key om het programma in werking te stellen, maar het werkte niet. Belde de firma en ik moest de mail terug zenden. Na een week geen antwoord. Belde terug naar de firma en kreeg een man, een Nederlander, aan de lijn, die zei me dat ik de key niet kon gebruiken daar er te veel rommel op mijn pc stond! Hij vroeg me om teamvieuwer te openen. Ik deed het en hij stelde zich voor als Nick Vervoort. Al die zogenaamde rommel moest eraf en dat kon maar op een manier, hijzelf en een vriend die hij Antonio noemde, zouden dat doen voor een prijs van 149€ daar ik hun product al had gekocht. hij zette een virus scanner op mijn pc logo de vorm van een schild, nu alles tezamen in promotie koste mijn dat 449€. die ik stom genoeg betaalde!!!
toen dat alles gedaan was, een paar uur werk, stond die virus scanner er niet meer maar wel MY internet security die maar 72€ kost.
ze lieten een teamvieuwer op mijn pc staan enkel en alleen voor hem te gebruiken!!! Gaven me ook 2 telefoon nummers nl. 0031 85 888 02 05 en voor belgië 028.08.65.86. Heb geprobeerd contact te krijgen met die Vervoort, een vrouw aan de lijn zei me dat hij me zou terug bellen…..tot nu toe nog niets gehoord!!!!

Als ik het geld die ik betaalde voor de virus scanner terug krijg, want die MY internet security werkt niet!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door lauretta borgoo