Klacht: Teleurgesteld in Ben en Jerry’s

op 12 april 2013 over Ben & Jerrys in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ergens in januari of februari had ik strawberry cheesecake ijs gekocht en het viel mij op dat er weinig ijs in zat. ik heb daar ook foto’s van gemaakt en opgestuurd naar de klantenservice van ben en jerry’s. ze hebben mij een vergoeding beloofd (heb ik ook zwart op wit staan) als ik de verpakking zou op sturen. ik heb de verpakking gestuurd maar van die vergoeding heb ik nog niets gezien. ik was al erg teleurgesteld in het bedrijf, en nu al helemaal. ze houden zich niet eens aan hun woord! ik heb al heel veel mailtjes gestuurd maar ik krijg geen antwoord en ik hoop dat er nu weer wat beweging in komt en dat een van hun leidinggevenden contact met mij opneemt. Ik weet dat ik recht heb op die vergoeding en ik weet dat ben&jerry’s onder unilever valt dus vandaar dat ik nu met jullie contact op neem want die mensen van de zogenaamde klantenservice van ben&jerry’s antwoorden mijn mail niet
Gewenste oplossing

Ik ben alleen tevreden als ik die vergoeding heb gekregen die mij beloofd is en waar ik recht op heb. Dus hopelijk neemt een van de leidinggevende contact met mij op om de situatie op te lossen

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ben & Jerrys

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ben & Jerrys nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nathalieklacht