Klacht: klacht over ijs

op 17 april 2014 over Ben & Jerrys in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Halo mevrouw/meneer,

Ik vind uw ijs altijd erg lekker maar het is vrij duur dus ik koop het maar af en toe als het in de aanbieding is. Ik heb het ijs een hele tijd niet gekocht vanwege de vervelende ervaring die ik de laatste keer heb gehad met de klantenservice.

De vorige keer miste er namelijk een heleboel ijs: in de bak was een groot gat zónder ijs te zien! Na veel gedoe kreeg ik uiteindelijk een compensatie maar vanwege de slechte service heb ik ervoor gekozen om een tijd dit ijs niet kopen

Afgelopen week was jullie ijs weer in de aanbieding en ik heb toch een bak ijs gekocht en eigenlijk heb ik er alweer spijt van want er mist weer heel veel ijs! Ik heb meerdere foto’s gemaakt met mijn mobiel en camera waar duidelijk op te zien is dat er weer wat is fout gegaan in jullie fabriek want er mist heel veel ijs.

Vandaar ook deze klacht

Met vriendelijke groeten,
Nathalie Koopman

compensatie/vergoeding en graag uitleg over hoe dit zo vaak kan gebeuren

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ben & Jerrys

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ben & Jerrys nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nathalie_1995