Klacht: Geen cookie dough in cookie dough ijs

op 22 mei 2019 over Ben & Jerrys in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Beste heermevrouw,

Van de week heb ik bij de vomar een duur pak Ben en Jerrys ijs gekocht. De smaak van mijn aankoop was Moophoria chocolate cookiedough.
Tot mijn grote verbazing zat er geen cookie dough in het ijs. Als ik enkel chocolade ijs had gewild, had ik een goedkoper merk gekocht, dus ik vind dit echt zeer teleurstellend. Ter bewijs heb ik foto’s van de inhoud van de verpakking om aan te kunnen tonen dat mijn bericht op waarheid berust.

Een maand geleden had ik een zelfde bak waarbij de bolletjes ingedroogd waren. Ook zeer teleurstellend. Ik weet hoe de normale versie van dit ijs moet zijn, omdat ik ook wel een keer een goede bak heb gehad.

Hopelijk kan u mij tegemoet komen.

Met vriendelijke groet

Z. S.

Graag zou ik een tegemoetkoming zien in de vorm van een andere bak ijs. Als het eenmalige voor was gekomen dat er een foutje in het ijs zat, zou ik niet hebben geklaagd. Maar dit ijs komt niet overeen met wat wordt aangeboden.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ben & Jerrys

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ben & Jerrys nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Z. S