Mijn Klacht:
Hallo,
Onze dochter krijgt elke maand beltegoed van ons. De afgelopen 3 maanden gebeurde het dat er constant belteoed weg was na het opwaarderen. Eerst dachten wij dat ze teveel open had staan, maar dat is dus niet het geval. Afgelopen zondag heb ik weer opgewaardeerd, bevestiging gehad dat het overgemaakt was en onze dochter kreeg ook bericht dat het beltegoed opgewaardeerd was. wat schetst onze verbazing. Maandagmorgen was haar beltegoed zogoed als op, terwijl ze de telefoon heeft uitgezet nadat ze het sms-je had ontvangen. Wat moet ik hier nu aan doen. Kan ik dit bij Vodafone kenbaar maken en wat is hun reactie hierop.
Gewenste Oplossing:
Het beltegoed weer terug op haar mobiel!! en niet alleen van afgelopen keer maar ook van de maanden daarvoor.

