Klacht: beltegoed verdwenen

op 23 juni 2016 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

ik heb vanmorgen 2x 30 euro opgewaardeerd via beltegoed.nl. beide codes heb ik via 1244 ingevoerd en zijn geaccepteerd. wat schetst mijn verbazing als ik via *101# controleer en er staat niets op. gewen tegoed dus, wel betaald met ideal. graag een reactie

als ik mijn 60 euro terug heb wwelke ik niet op mijn telefoon heb staan nadat ik ze wel heb ingebracht.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beltegoed.nl over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beltegoed.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beltegoed.nl

Heeft op 04 juli 2016 om 15:15 geantwoord

Beste F. Peters,

Opwaardeercodes zijn unieke codes welke maar eenmalig uitgegeven kunnen worden. Deze codes behoren altijd te werken in combinatie met de juiste provider. Indien de code niet lijkt te werken controleer dan of u de correcte code heeft ingevoerd en of uw simkaart nog actief is. Tevens kan het voorkomen dat er een storing is bij de betreffende provider. Probeer het dan later nogmaals. Mocht u na het controleren van bovenstaande zaken nog steeds problemen hebben met het opwaarderen van de code, dan adviseren wij u om contact op te nemen met de klantenservice van uw provider. Zij kunnen de code voor u nakijken en eventueel helpen door handmatig op te waarderen.

Met vriendelijke Groeten,
Beltegoed.nl

Bericht van Beltegoed.nl

10 maanden geleden - Beste F. Peters, Jammer dat ons antwoord overkomt alsof wij ons er gemakkelijk van af willen maken, dat is uiteraard niet het geval. Wij proberen voor u de snelste oplossing te vinden, indien u zelf contact opneemt met de provider bent u namelijk het snelst geholpen aangezien zij met uw gsm nummer en de opwaardeercodes direct voor u kunnen nakijken waarom het niet gaat en dit eventueel direct handmatig in orde kunnen maken. Uiteraard willen wij dit ook met alle liefde voor u doen. Ik kan helaas vanuit de klantgegevens niet zien welke leeftijd u heeft en hoe handig u hiermee bent. Als u in het vervolg gewoon met onze support contact opneemt kunt u ook uw persoonlijke gegevens zoals uw telefoonnummer direct doorgeven en dan staan wij klaar om u verder te helpen. Met vriendelijke Groeten, Beltegoed.nl

Heeft op 05 juli 2016 om 13:54 geantwoord

Ik beschouw dit als en dure maar goede les. Niet meer op deze manier opwaarderen.
Bedankt voor jullie moeite maar ik ben er niets mee opgeschoten. Dank en niet meer tot ziens

Alle klachten die gemeld zijn door petersderki