Klacht: Weigeren simkaart te activeren OPGELICHT

mherpeli op 03 december 2017 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ belsimpel.nl has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 8 januari 2018
Reactie van het bedrijf:

Beste mevrouw Blomme, U heeft inmiddels aangegeven, tevreden te zijn met de oplossing van uw klacht. Met vriendelijke groet, Belsimpel.nl Beste mevrouw Blomme, U heeft inmiddels aangegeven, tevreden te zijn met de oplossing van uw klacht. Met vriendelijke groet, Belsimpel.nl...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Categorie Telecomwinkels
Status Opgelost
Datum 3 december 2017

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Al dagen geen mobiel bereik moet de problemen van sim wissel uitgevoerd door bel simpel zelf oplossen ,SCHAAMTELOOS

Gewenste Oplossing:

Deskundig personeel in dienst nemen en ontslag voor de verantwoordelijken van deze ellende .

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 08 januari 2018 om 15:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM