Klacht: Telefonisch afspraak niet nagekomen

op 02 juni 2018 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Ik heb een abonnement afgesloten met een toestel bijbetaling. Voordat ik de bijbetaling deed heb ik Belsimpel gebeld en gevraagd of mijn abonnement goedgekeurd is. Dit heb paar keer gedaan en kreeg te horen als ik de bijbetaling deed dat de toestel opgestuurd wordt. Ik heb de bijbetaling gedaan en later kreeg ik een mail dat mijn aanvraag niet goedgekeurd is.

Ik vind dat ze gemaakte afspraak na moeten komen. Ik ben heel duidelijk geweest tegen de verkoper. Gelukkig heb ik bewijs (gesprek) dat ik verdere stappen kan nemen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 19 juni 2018 om 11:36 geantwoord

Heeft op 19 juni 2018 om 11:39 geantwoord

Dit heb ik ook door telefoon gehoord. Excuses aanbieden is het makkelijkste weg. U kunt minstens met een cadeaubon komen ofzo

Alle klachten die gemeld zijn door Nedim66