Klacht: Het pakket is leeg afgeleverd en Belsimpel biedt geen oplossing.

Ghiyath Alaswad op 09 januari 2025 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 13 december 2024 heb ik een iPhone 16 Pro Max bij Belsimpel besteld. De bestelling werd de volgende dag via PostNL verzonden en ik ontving het pakket de dag erna. Bij opening bleek de verpakking echter leeg; het toestel en de SIM-kaart ontbraken. Ik heb Belsimpel direct gecontacteerd; zij vroegen om aanvullende informatie en foto’s en beloofden een oplossing binnen vijf werkdagen. Op 8 januari 2025, na circa twintig werkdagen, ontving ik een e-mail waarin stond dat het onderzoek was afgerond en dat het pakket volgens hun gegevens wel was afgeleverd. Zij konden derhalve geen verdere actie ondernemen en adviseerden aangifte bij de politie te doen, ondanks dat zij dit reeds hadden gedaan, evenals melding bij Apple. Tijdens tussentijdse telefonische contacten gaven zij aan dat Apple had genoteerd dat het toestel was geactiveerd. Tot op heden is er geen oplossing geboden. PostNL gaf aan niet verantwoordelijk te zijn; de verkoper zou dat wel zijn. Voor aangifte bij de politie ontbreekt mij echter essentiĆ«le informatie zoals het serienummer of IMEI-nummer van het toestel.

Gewenste Oplossing:

Nieuwe toestel te krijgen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar belsimpel.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

Bericht van belsimpel.nl

2 maanden geleden - Goedemorgen, Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met je bestelling. We willen hier graag over met je in gesprek. Kan je ons het ordernummer geven? Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Hartelijke groet, Belsimpel

Reactie van de melder van de klacht Ghiyath Alaswad

2 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw snelle reactie, Ordernummer is: 32205544726 Met vriendelijke groet,

Reactie van de melder van de klacht Ghiyath Alaswad

1 maand geleden - Na ongeveer een maand heb ik zelfde email ontvangen, ik denk dat ze hebben niets gedaan om het probleem op te lossen

Reactie van de melder van de klacht Ghiyath Alaswad

3 weken geleden - Het probleem is uiteindelijk opgelost en Belsimpel heeft ons een nieuw toestel aangeboden.

belsimpel.nl

Heeft op 17 februari 2025 om 10:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ghiyath Alaswad