Mijn Klacht:
Op 13 december 2024 heb ik een iPhone 16 Pro Max bij Belsimpel besteld. De bestelling werd de volgende dag via PostNL verzonden en ik ontving het pakket de dag erna. Bij opening bleek de verpakking echter leeg; het toestel en de SIM-kaart ontbraken. Ik heb Belsimpel direct gecontacteerd; zij vroegen om aanvullende informatie en foto’s en beloofden een oplossing binnen vijf werkdagen. Op 8 januari 2025, na circa twintig werkdagen, ontving ik een e-mail waarin stond dat het onderzoek was afgerond en dat het pakket volgens hun gegevens wel was afgeleverd. Zij konden derhalve geen verdere actie ondernemen en adviseerden aangifte bij de politie te doen, ondanks dat zij dit reeds hadden gedaan, evenals melding bij Apple. Tijdens tussentijdse telefonische contacten gaven zij aan dat Apple had genoteerd dat het toestel was geactiveerd. Tot op heden is er geen oplossing geboden. PostNL gaf aan niet verantwoordelijk te zijn; de verkoper zou dat wel zijn. Voor aangifte bij de politie ontbreekt mij echter essentiĆ«le informatie zoals het serienummer of IMEI-nummer van het toestel.
Gewenste Oplossing:
Nieuwe toestel te krijgen.
