Klacht: Geen garantie

Richard van Rosmalen op 07 april 2014 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ belsimpel.nl has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 5 april 2016
Reactie van het bedrijf:

Beste Richard, Helaas hebben we geen ordernummer ontvangen bij je klacht. We gaan er dan ook vanuit dat de klacht destijds is opgelost. Indien de klacht nog niet is opgelost ontvangen we graag je klacht via de mail op: [email protected]...

Categorie Telecomwinkels
Status Opgelost
Datum 7 april 2014

Een klant van belsimpel.nl heeft een klacht ingediend over het ontbreken van garantie op een defecte telefoon, die na negen dagen gebruik beschadigd raakte. De klant werd doorverwezen naar de leverancier, terwijl hij van mening is dat het bedrijf een wettelijke verplichting heeft om garantie te bieden. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Wil geen garantie geven stuur een klant naar leverancier
Volgens heeft hij een wetelijke verplichting

Telefoon was na 9 dagen defect ( glas )

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar belsimpel.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 05 april 2016 om 12:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM