Klacht: Defect

Nelloosse197 op 19 mei 2023 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Batterij na 1 dag leeg van nieuwe telefoon. Retour gestuurd met verzoek om deze te ruilen , alle papieren, aankoopdatum kortom alles wat ze vragen gedaan.
Vragen ze om het originele doosje anders doen ze niets !
Beetje onzin, heb geen plaats om alle doosjes en verpakkings materiaal van elke aankoop die ik doe te bewaren..

Gewenste Oplossing:

Omruilen van de defecte telefoon of zelfde met werkende batterij .

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar belsimpel.nl over deze klacht.

Bericht van belsimpel.nl

8 maanden geleden - We hebben contact gehad en geld teruggestort om elders een nieuwe batterij te kopen. Het probleem is hiermee opgelost.

Reactie van de melder van de klacht Nelloosse197

8 maanden geleden - Niet opgelost maar afgekocht!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 06 juli 2023 om 17:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben contact gehad en geld teruggestort om elders een nieuwe batterij te kopen. Het probleem is hiermee opgelost.
We hebben contact gehad en geld teruggestort om elders een nieuwe batterij te kopen. Het probleem is hiermee opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Nelloosse197