Klacht: Beloofde vergoeding wordt niet betaald

op 28 juli 2017 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Wij zijn verkeerd geinformeerd door Expedia over bagage tijdens een vlucht. Hierdoor hebben wij op het vliegveld 2x extra ruimbagage moeten bijboeken. Hierover hebben we geklaagd bij Expedia. We hebben een mail van Expedia dat ze het gesprek hebben teruggeluisterd en dat we gelijk hebben, na opsturen van de nota’s zouden we de kosten terugkrijgen. Nu 2x de nota’s gemaild en 2x een rappel gestuurd maar er wordt niets betaald.
Itin: 11162688517 – Case ID : [REQ:S-142541244]
inmiddels 1,5 maand bezig, de tekst van Expedia op 17/6:

Zoals telefonisch besproken hebben wij het gesprek terug beluisterd wat u heeft gevoerd met 1 van onze medewerkers. Hierin bevestigigd de medewerker duidelijk dat er per persoon 23 kilo ruimbagage inclusief is. Het gaat dan om de reizen geboekt onder expedia reisplannummer 11162688517 & 11179851634. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk om per omgaande email de bonnen van de extra kosten voor de baggage naar ons te verzenden. Deze extra kosten zullen wij dan vergoeden. Graag ontvangen wij de bonnen in jpeg of pdf formaat.

Als de beloofde vergoeding wordt uitgetaald.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door m.s.jonker@ziggo.nl