Klacht: Beloofde snelheid wordt niet gehaald.

op 31 januari 2014 over XMSNET in de categorie Websites - Building en Hosting

Ik heb 100/100 besteld en daar betaal ik voor , maar in de praktijk blijkt de downloadsnelheid max 47 mbit te zijn ( gemeten rechtstreeks uit het glasvezelmodem) dit komt door het Aminokastje voor de TV, wanneer dat er uit wordt getrokken schiet de snelheid naar 98 mbit!

Tegemoetkoming in de abonnmentskosten vanaf het moment dat ik aangesloten ben ( medio 2011) want de monteur van reggefiber kon het probleem ook niet oplossen......

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door XMSNET in behandeling genomen

Bericht van XMSNET

3 jaren geleden - Beste meneer Peters, U geeft aan dat u niet de 100 Mbit internetsnelheid behaald wanneer u tegelijkertijd gebruik maakt van interactieve televisie. U vraagt ons om een vergoeding. Snelheid Wij leveren de snelheid zo goed mogelijk aan. In onze algemene voorwaarden leest u terug bij punt 17.2 dat wij niet aansprakelijk zijn voor dit snelheidsverlies. Wij zullen daarom niet overgaan tot een vergoeding. Met vriendelijke groet, Sophie XMS Webcare

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat XMSNET een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XMSNET

Heeft op 31 januari 2014 om 12:43 geantwoord

Beste meneer Peters,

Snelheid

Wij zullen daarom niet overgaan tot een vergoeding.

Sophie
XMS Webcare

Heeft op 31 januari 2014 om 13:10 geantwoord

Dit vind ik geen oplossing! Kennelijk weten ze bij XMS dat de downloadsnelheid afneemt als interactieve TV wordt gebruikt, alleen wordt dat nergens vermeld....
Bij Reggefiber ( de beheerder) weten ze ook niet hoe dat komt. ps Ook als Amino uitstaat en de TV kom ik niet hoger dan 47mbit

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van XMSNET beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door markpeters66