Klacht: Beloofde leverdatum wordt zomaar met een maand opgeschoven.

Risn op 16 december 2019 over Beter Bed in de categorie Bedden

Op 1212 bij vestiging Helmond van Beter Bed twee topmatrassen gekocht, speciaal daar omdat de winkelbediende ons verzekerde dat in onze postcode de levering 2012 verwacht werd. De producten zijn op voorraad vertelde ze.

In verband met een recent hartinfarct van mijn man was het voor ons erg belangrijk dat de topmatrassen snel geleverd konden worden.

Op maandag 1612 worden we gebeld met de mededeling dat de levering uitgesteld is naar 211 volgend jaar. Een van de twee producten is niet op voorraad.
Natuurlijk ons ongenoegen geuit tegen de dame aan de telefoon maar ze kon en wilde niets voor ons doen.
Daarop hebben we 2 uur!! getracht contact op te nemen met de bewuste winkel, maar die nemen gewoon de telefoon niet op.

Teruggebeld met het DC om toch een oplossing te zoeken, maar wederom geen enkele medewerking, geen alternatief product (het DC heeft schijnbaar helemaal niets op voorraad, ook geen alternatief product).

Annuleren kan niet zonder kosten, ook zo iets, Beter Bed pleegt contractbreuk maar je mag ze er niet aan houden.
Een mooie marketing machine zonder inhoud.
Dit was een keer maar nooit weer.

Wanneer we de beloofde toppers op de beloofde tijd geleverd krijgen. En mocht dit niet mogelijk zijn een minimaal gelijkwaardig product voor het topmatras dat niet leverbaar is.
Of anders een tijdelijk vervangend product (bijvoorbeeld een showmodel) voor het product dat niet leverbaar is en dat deze omgeruild wordt als het product wel leverbaar is.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Risn