Klacht: Beloofde geld terug gave niet ontvangen

op 06 september 2018 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Na een niet goed werkende cusus veel gebel uitendelijk in juni besloten . Terugsturen les materiaal (is ook goed ontvangen door jullie) en geld terug € 597,22 te krijgen . Laaste gesprek was op 14 augustus en weer beloofd binnen 2 a3 weken geld op mijn rekening zou staan ! Helaas weer niet . Laaste gesprek heb ik opgenomen als bewijs. Wil graag snel mijn beloofde geld terug!

Graag binnen korte tijd mijn beloofde geld terug ! € 597,22 wacht nu inmiddels twee maanden op!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 11 september 2018 om 12:47 geantwoord

Beste Matthia,

Bedankt voor je bericht!

Het is jammer om te lezen dat je het op deze manier ervaart en dat je ervoor gekozen hebt om de cursus te annuleren.

Op 5-9-2018 hebben wij getracht je telefonisch te bereiken, maar helaas was dit zonder succes. Vervolgens hebben wij je per mail geïnformeerd over het feit dat jouw restitutieverzoek is blijven hangen wegens administratieve redenen. Ik kan begrijpen dat dit vervelend is en wil hiervoor mijn oprechte excuses aanbieden!

Wij hebben het restitutietraject direct herstart en streven ernaar om het bedrag deze week nog te restitueren.

Ik ga ervan uit je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om deze te stellen.

Alain, LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door M.s schep van Vught