Klacht: Beloofd samenvoegen van mijn aankoop tegoed wegens retour.

op 22 april 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer, mevrouw,
Light in the box, met name een zekere “Hermes”, beloofd mij alles van mijn Bonus tegoed te zullen samenvoegen zodoende ik één aankoop kan doen (Bonus tegoed van geretourneerde producten en dergelijke).
Echter blijft het samenvoegen achterwege en geraak ik stilaan mijn bonus tegoed kwijt door het verstrijken van data.
Bij verdere navraag blijkt een zekere “Carla” mij telkens van het kastje naar de muur te sturen. Dit kan toch zo niet verder? Het is nu al meer dan bijna een jaar dat ik op mijn geld zit te wachten (kon het niet terug krijgen, enkel via bonus tegoed)
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie tussenkomst voor een oplossing kunnen zorgen.
Zie onder een screenshot van mijn bonus tegoed bij Light in the Box.
Met oprechte en vriendelijke groet,
Rudi De Sutter

Meer Bonustegoed? Bevestig ontvangst van de zending en schrijf reviews!Schrijf een review
Mijn Tegoed & BonustegoedVragen?
Beschikbaar bedrag :
EUR €334.54
Bedrag Type Beschrijving Vervaldatum Actie
EUR €0.53 Bonustegoed December 28, 2016
EUR €0.29 Bonustegoed December 29, 2016
EUR €17.00 Actie Bonustegoed Te besteden aan bestellingen van producten vanaf EUR €98.00 April 09, 2016
EUR €9.69 Actie Bonustegoed Te besteden aan bestellingen van producten vanaf EUR €9.70 April 25, 2016
EUR €106.96 Actie Bonustegoed Te besteden aan bestellingen van producten vanaf EUR €106.97 May 24, 2016
EUR €26.80 Actie Bonustegoed Te besteden aan bestellingen van producten vanaf EUR €26.81 May 26, 2016
EUR €173.27 Actie Bonustegoed Te besteden aan bestellingen van producten vanaf EUR €173.28 June 22, 2016

Gewenste Oplossing:

Pas als al mijn bonus tegoed correct is samengevoegd voor een totale aankoop zodoende ik niet bij gedeelde aankopen telkens opnieuw administratie-verzendkosten, taksen en dergelijke moet bijbetalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht RuJadini

11 maanden geleden - Vraag ID: 12182611 Bestelnummer: 1512151116118006 Bekijk bestelling details Light in the box, onder de naam van medewerker supervisor Hermes, had mij beloofd dat ik mijn bonustegoed terug zou krijgen na mijn vakantie. Hopelijk zal er toch nog een aanvaardbare oplossing uit de bus komen zodoende geen rechtszaak te moeten aanspannen. De medewerkster Mevr. Carla is iemand die enkel alles doet om het klanten moeilijk te maken. Ik denk dat zij er plezier is schept.

Reactie van de melder van de klacht RuJadini

11 maanden geleden - Vraag ID: 12182611 Bestelnummer: 1512151116118006 Bekijk bestelling details Berichten ontvangen van supervisor Hermes en mijn antwoord net voor ons vertrek op verlof: April 22, 2016 00:03Van: Klantenservice Beste klant, We danken u voor uw medewerking. Het totale bedrag dat u in bonustegoed heeft bedraagt €334.54, die gebruikt kan worden bij een bestelling met een waarde meer dan €414.76 (€80.22 inleg van uw geld vereist). We hopen dat u nog uw bestelling kan maken. Als één van de verdiende tegoeden verloopt kunnen we nieuwe geven (deze die dienden als terugbetalingen) . Mocht u nog met vragen zitten, dan helpen wij u altijd graag verder. Met vriendelijke groet, Hermes, LighInTheBox Klantenservice April 26, 2016 07:38Van: Rudi De Sutter Geachte Hermes, Ik ben u zeer dankbaar voor uw inzet en moeite die u hebt gedaan om een klant tevreden te houden en als klant te houden. Zoals u schrijft heb ik dus een bonustegoed van €334,54 bij een bestelling van 414,76(€80.22 inleg van mijn geld vereist). Helaas kan ik deze aankoop momenteel niet meer doen daar wij vertrekken op vakantie. Hopelijk zal ik geen problemen meer ondervinden bij mijn terugkeer begin juni 2016 als ik dan pas de aankopen zal doen. Mijn kinderen zijn namelijk overdag gaan werken en kunnen geen post ontvangen waardoor ik pas aankoop bij mijn terugkeer. Ik vertrouw op u. Met vriendelijke en oprechte groet, Rudi De Sutter Gsm:+32495101812 E-mail: rujadini@gmail.com April 28, 2016 07:40Van: Klantenservice Beste Rudi, Bedankt voor uw steun! Als er tegen juli één van uw bonussen verloopt kunnen we nieuwe uitreiken. Let wel dit geld alleen voor de bonussen die u eerder gekregen heeft als terugbetaling. Ik wens u een deugddoende vakantie en tot in juni! Met vriendelijke groet, Hermes, LighInTheBox Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 14 juni 2016 om 19:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 16 juni 2016 om 12:11 geantwoord

Geachte,
Ik heb nog steeds geen aanvaardbare oplossing gekregen.
De aangeboden oplossing is heel wat minder dan het beloofde zoals u kunt lezen in vorige berichten.
Zie verder voor screenshot van aangeboden oplossing die ik niet kan aanvaarden:

June 08, 2016 02:58Van: Rudi De Sutter
Geachte Hermes,
Ik ben pas terug van vakantie en zou nu graag uiteindelijk alles eens op orde zetten zodoende mijn aankopen te kunnen afronden.
U beloofde mij mijn bonustegoed terug te activeren na mijn vakantie.
Gelieve bijgevoegd mijn screenafdruk te vinden.
Transactiegeschiedenis Bekijk alles>>
Datum Beschrijving Bedrag
May 29, 2016 Verdiend Actie Bonustegoed + EUR €12.00
May 29, 2016 Verlopen Actie Bonustegoed - EUR €12.00
May 27, 2016 Verdiend Actie Bonustegoed + EUR €12.00
May 27, 2016 Verlopen Actie Bonustegoed - EUR €26.80
May 25, 2016 Verlopen Actie Bonustegoed - EUR €106.96
May 15, 2016 Verlopen Actie Bonustegoed - EUR €17.00
May 08, 2016 Verdiend Actie Bonustegoed + EUR €17.00
May 01, 2016 Verlopen Actie Bonustegoed - EUR €17.00
April 26, 2016 Verlopen Actie Bonustegoed - EUR €9.69
April 24, 2016 Verdiend Actie Bonustegoed + EUR €17.00
Wilt u zo vriendelijk zijn mijn beloofde bonustegoed terug actief te zetten?
Met vriendelijke groet,
Rudi De Sutter
Contact informatie:
Rudi De Sutter
rujadini@gmail.com
+32-093729971

Geachte,
Zie screenshot van beloofde afspraak.
Zo bent u op de hoogte van mijn vraag tot rechtzetting zoals beloofd door Light in the box.
Van: Klantenservice
Beste klant,
We danken u voor uw medewerking.
Het totale bedrag dat u in bonustegoed heeft bedraagt €334.54, die gebruikt kan worden bij een bestelling met een waarde meer dan €414.76 (€80.22 inleg van uw geld vereist).
We hopen dat u nog uw bestelling kan maken. Als één van de verdiende tegoeden verloopt kunnen we nieuwe geven (deze die dienden als terugbetalingen) . Mocht u nog met vragen zitten, dan helpen wij u altijd graag verder.
Met vriendelijke groet,
Hermes,
LighInTheBox Klantenservice
April 26, 2016 07:38 Van: Rudi De Sutter
Geachte Hermes,
Ik ben u zeer dankbaar voor uw inzet en moeite die u hebt gedaan om een klant tevreden te houden en als klant te houden.
Zoals u schrijft heb ik dus een bonustegoed van €334,54 bij een bestelling van 414,76(€80.22 inleg van mijn geld vereist).
Helaas kan ik deze aankoop momenteel niet meer doen daar wij vertrekken op vakantie. Hopelijk zal ik geen problemen meer ondervinden bij mijn terugkeer begin juni 2016 als ik dan pas de aankopen zal doen. Mijn kinderen zijn namelijk overdag gaan werken en kunnen geen post ontvangen waardoor ik pas aankoop bij mijn terugkeer. Ik vertrouw op u.
Met vriendelijke en oprechte groet,
Rudi De Sutter
Gsm:+32495101812
E-mail: rujadini@gmail.com
April 28, 2016 07:40 Van: Klantenservice
Beste Rudi,
Bedankt voor uw steun!
Als er tegen juli één van uw bonussen verloopt kunnen we nieuwe uitreiken. Let wel dit geld alleen voor de bonussen die u eerder gekregen heeft als terugbetaling.
Ik wens u een deugddoende vakantie en tot in juni!
Met vriendelijke groet,
Hermes,
LighInTheBox Klantenservice

June 08, 2016 17:51Van: Klantenservice
Beste klant,
Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen. Wij waarderen uw klandizie en input. Om u beter van dienst te kunnen zijn, leggen we uw zaak voor aan de betreffende afdeling die hier specifiek over gaat. Zij zullen binnen 24 uur contact met u opnemen en alles hopelijk tot uw tevredenheid oplossen.

Wij waarderen uw begrip, input en geduld.
Met vriendelijke groet,
MiniInTheBox Klantenservice
June 10, 2016 04:14Van: Klantenservice
Beste klant,

We danken u voor uw geduld.

De bonussen die u heeft gekregen als terug betaling kunnen we opnieuw verstrekken als u een nieuwe bestelling wilt plaatsen. Stuur ons een schermafdruk door van uw bonuspagina en vanaf u een bestelling wilt plaatsen zullen we kijken om de zaken op orde te zetten zoals afgesproken.

Mocht u nog met vragen zitten, dan helpen wij u altijd graag verder.

Met vriendelijke groet,
Hermes,
lightinthebox.com Klantenservice

June 11, 2016 03:33Van: Rudi De Sutter
Geachte Dhr.Hermes,
U hebt mijn screenshot al enkele keren ontvangen.
Ik heb helaas terug een discussie gehad met een zekere Mevr. Carla waar ik niets meer mee te maken wil hebben. Zij doet niet anders dan al mijn gegevens veranderen alsmede alles veranderen wat u en ik zijn overeengekomen. Ik heb haar dat zelf gemeld.
Er was een overeenkomst met u dat ik na de reis alles bonustegoed zou terug krijgen.
Ik wil zo snel mogelijk mijn aankoop doen ter waarde van mijn bonustegoed van voor mijn vakantievertrek zoals door u beloofd, zijnde voor het volle bedrag van €334,54.
Ik heb de berichtgeving bewaard zodoende geen discussie te hebben met eventueel andere medewerkers die niet op de hoogte zijn van de door u gegeven overeenkomst.
Onder leest u de laatste communicatie geweest tussen Mevr. Carla en mij:
LighInTheBox Klantenservice
May 31, 2016 16:41Van: Klantenservice
Beste klant,
De verlopen Bonustegoeden betreffen promotionele Bonustegoeden, die zijn sowieso maar heel kort en kunnen niet opnieuw worden verstrekt. Alleen Bonustegoeden die verstrekt zijn als compensatie vanuit een bepaalde order kunnen opnieuw worden verstrekt.
Excuses voor de verwarring.
Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat ook graag.
Met vriendelijke groet,
Carla
Miniinthebox/Lightinthebox Klantenservice
June 01, 2016 01:34Van: Rudi De Sutter
Mevrouw Carla,
Ik zou het ten zeerste op prijs stellen mocht u zich niet meer bemoeien met mijn problemen.
Ik heb een afspraak gekregen van een collega van u en wil dus met u niets meer te maken hebben.
U vindt het blijkbaar meer belangrijk een klant ontevreden te stellen dan omgekeerd. Ik heb alle bewijzen bewaard van uw manier van handelen en zal deze ook gebruiken bij mijn klacht via rechtbank t.o.v. van Light in the box.
Met vriendelijke groet,
Rudi De Sutter

June 01, 2016 17:11Van: Klantenservice
Beste klant,
Bedankt voor uw reactie. Excuses dat u onze werkwijze verkeerd hebt begrepen.
Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat ook graag.
Met vriendelijke groet,
Carla
Miniinthebox/Lightinthebox Klantenservice

DIT WAS MIJN BONUSTEGOED VAN NET VOOR MIJN VERTREK:
Mijn Tegoed & Bonustegoed
Vragen?
Beschikbaar bedrag:
EUR 334,54 €
Bedrag Type Beschrijving Vervaldatum Actie
EUR € 0,53 Bonustegoed 28 december 2016
EUR 0,29 € Bonustegoed 29 december 2016
EUR 17,00 € Actie Bonustegoed Te besteden aan bestellingen van Producten Vanaf EUR € 98,00 2 april 2016
EUR € 9,69 Actie Bonustegoed Te besteden aan bestellingen van Producten Vanaf EUR € 9,70 25 april 2016
EUR € 106,96 Actie Bonustegoed Te besteden aan bestellingen van Producten Vanaf EUR € 106,97 May 24, 2016
EUR € 26,80 Actie Bonustegoed Te besteden aan bestellingen van Producten Vanaf EUR 26,81 € 26 mei 2016
EUR € 173,27 Actie Bonustegoed Te besteden aan bestellingen van Producten Vanaf EUR € 173,28 22 juni 2016
Hierbij stuur ik u eveneens ingesloten een foto van mijn scherm waarop mijn screenshot is te zien.
Hopelijk komt nu alles in orde en kan ik mijn aankopen uitvoeren.
Met vriendelijke groet,
Rudi De Sutter

Beste klant,
We danken u voor uw medewerking.
Het totale bedrag dat u in bonustegoed heeft bedraagt €334.54, die gebruikt kan worden bij een bestelling met een waarde meer dan €414.76 (€80.22 inleg van uw geld vereist).
We hopen dat u nog uw bestelling kan maken. Als één van de verdiende tegoeden verloopt kunnen we nieuwe geven (deze die dienden als terugbetalingen) . Mocht u nog met vragen zitten, dan helpen wij u altijd graag verder.
Met vriendelijke groet,
Hermes,
LighInTheBox Klantenservice

LighInTheBox Klantenservice
June 13, 2016 05:38Van: Klantenservice
Beste Rudi De Sutter,

Bedankt voor uw bericht.

Zoals beloofd zullen we uw krediet die u als vergoeding had gekregen terug uitreiken. (zie laatste correspondentie ticket 12182611, bericht van 1 mei)

Promotionele bonussen kunnen we niet vergoeden (ticket 12182611, bericht van 20 april).

Het is jammer dat u blijft aangeven dat u recht zou hebben op €334.54, dit hebben we nooit beloofd en was niet onze afspraak.

::::::::::::::::::::::::::::

Hier is uw krediet twv. €143.45.

BonusTegoed zal binnen 3-4 dagen beschikbaar zijn onder Mijn Tegoed & Bonustegoed.
1. Dit Bonustegoed is te vinden in Mijn Account: Mijn Tegoed & Bonustegoed
2. De vervaldatum is 3 maand vanaf vandaag.
3. De totaalprijs voor alle producten moet HOGER zijn dan €143.46.
4. De betalingsvaluta moet identiek zijn aan de Bonustegoedvaluta.
5. Het verschijnt automatisch tijdens het betalingsproces als wordt voldaan aan de eis.
6. Bonustegoed kan niet worden opgenomen of vervangen door een terugbetaling in contanten.

LET OP op punt 6, hier hebben we eerder al misverstanden over gehad. Door het gebruik van dit krediet gaat u akkoord dat een terugbetaling naar uw bankrekening in geen geval mogelijk is. (zoals douanekosten bv.)

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt, wij helpen u graag.

Met vriendelijke groet,
Hermes
LightInTheBox klantenservice
June 14, 2016 04:25Van: Rudi De Sutter

Geachte heer Hermes,
U vindt het jammer dat ik blijf vasthouden aan de €334,54? Wilt u dan zo vriendelijk zijn onderstaande gegevens opnieuw te lezen zodoende u kunt zien waardoor ik mij vasthoud aan de €334,54€.
Dit is wat u mij zelf hebt geschreven na het samenvoegen van mijn bonustegoed door geretourneerde producten en de door mij reeds verschillende betaalde douanekosten die ik zou terugkrijgen in bonustegoeden.
Gelukkig bewaar ik alle correspondentie zodoende indien er problemen zijn die te kunnen oplossen.
Met vriendelijke groeten,
Rudi De Sutter
Van: Klantenservice
Beste Rudi De Sutter,
We danken u voor uw bericht.
Zoals meegedeeld zou het geen probleem mogen zijn om uw bonussen tezamen te gebruiken in één bestelling. Als u nog voor 30 april (of erna evt) kan proberen voor een nieuwe bestelling, kan u dit controleren.
In het geval dat één van de bonussen die wij u gegeven hebben, verloopt dan kunnen wij ze hernieuwen. Let wel dit geld niet voor speciale bonussen en acties, maar de bonussen die als terugbetaling hebben gediend.
Mocht u nog met vragen zitten, dan helpen wij u altijd graag verder.
Met vriendelijke groet,
Hermes,
LighInTheBox Klantenservice
April 22, 2016 00:03Van: Klantenservice
Beste klant,
We danken u voor uw medewerking.
Het totale bedrag dat u in bonustegoed heeft bedraagt €334.54, die gebruikt kan worden bij een bestelling met een waarde meer dan €414.76 (€80.22 inleg van uw geld vereist).
We hopen dat u nog uw bestelling kan maken. Als één van de verdiende tegoeden verloopt kunnen we nieuwe geven (deze die dienden als terugbetalingen) . Mocht u nog met vragen zitten, dan helpen wij u altijd graag verder.
Met vriendelijke groet,
Hermes,
LighInTheBox Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht RuJadini

11 maanden geleden - Ik kan niet aanvaarden dat Light in the Box hun belofte niet nakomt mij het volledig bedrag van mijn bonustegoed zoals voor mijn verlof niet terug zet in een nieuw bonustegoed voor de volledige waarde van €334,54. Met vriendelijke groet, Rudi De Sutter

Alle klachten die gemeld zijn door RuJadini