Klacht: Beloftes niet waargemaakt

op 07 juli 2012 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Gisteren aangekomen in Roompot park Cadzand. Tot onze verbazing is het park nog grotendeels in aanbouw en kijken we vanuit onze tuin op een rij containers en schaft keten die ook nog een terugkijken in de tuin van ons huisje. Dit allemaal terwijl wij tijdens het reserveren meerdere malen gevraagd hebben of er nog bouw werkzaamheden plaats vinden. Ook is onze tuin niet afsluitbaar voor onze kinderen (veel andere huisjes wel) terwijl we dit ook specifiek aangegeven hebben. Roompot komt zijn telefonisch gemaakte beloftes niet na ..Commercie heeft het gewonnen van klant vriendelijkheid omdat het park blijkbaar zo snel mogelijk open moest.

Dit is gewoon weg misleiding en zeker het geld ook niet waard. Aangezien we in een bouwput geplaatst zijn en niet in een vakantie park. Wat kan Roompot hieraan doen?

Bericht van Roompot

5 jaren geleden - Geachte gast, Hierbij delen wij u mede dat wij uw klacht per heden in behandeling nemen. U ontvangt binnen 2 weken een reactie onzerzijds. Met vriendelijke groet, Webcare team Roompot Vakanties

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 19 juli 2012 om 15:44 geantwoord

Wij hebben inmiddels contact met de gast opgenomen en het een en ander uitgelegd.

Alle klachten die gemeld zijn door rijkaart