Klacht: Beloftes niet nakomen, geen geweten.

op 13 september 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Conclusie:
– veel kleine problemen worden tezamen groot

Ik ben verhuisd en in de verhuizing moest ik ook telecom meenemen. Het abonnement verhuizen of overstappen. Na contact te hebben gehad met KPN konden we overstappen in de “transfer weken” 3 maanden korting. Het gratis voetbalshirt van een club was alleen mogelijk als je nieuwe klant zou worden. Hier ging het bergafwaarts

KPN vertelde dat als wij mijn naam zouden invoeren in llaats van die van mijn partner zou ik een nieuwe klant zijn en mijn Ajax shirt krijgen. Er zat 1 maar aan, ik heb dan 1maand dubbele lasten alleen hadden we in de verhuizing op beide plekken internet. (Het oude account geen korting en het nieuwe account 50% korting). Prima deal.

Een week na deze deal zouden ze alles online hebben, enkel had ik nog niet vernomen. Dag voor levering belde ik dan ook of alles goed zou gaan. Uit een fout in het systeem bii het invoeren hebben zij geen informatie bij mij kunnen krijgen (verkeerd emailadres) alleen de dag van levering is alleen de materiaal, de verbinding zelf zou nog 4 weken extras gaan duren(achteraf was dit maar een week extra).

Aan de telefoon vroeg ik dan ook naar het voetbalshirt. Deze zou op de overeenkomst staan die via de mail werd verzonden, enkel was deze afgeschermd. Ze zeiden in eerste instantie niet dat deze ook de vinden was per post. (Ook geen idee dat er post zou komen hierover..) maar inderdaad hier stond de code op alleen zegt ook de reclame “het shirt van je favoriete club” (twee weken voor einde actie) de top 3 clubs hadden geen shirts, hierover gebelt en er was niets mogelijk.

Aangegeven dat ik een super onhandige overdracht ben aangegaan voor dat achteraf domme shirt, er waren beloftes gedaan en daar wil ik ze graag aan houden, deze gegevens worden als tekstueel opgeslagen en ik geef aan pak dat er even bij en je kunt het terug lezen get zijn harde beloftes. Reactie KPN ja dat kan wel zo zijn maar zo werkt het niet. Uiteraard mee oneens, beloftes moet je nakomen simpel. Hier ook aangegeven: nu betaal ik dubbel en heb geen shirt, logica ontbreekt dat snapte ze maar er ging niet aan gebeuren enkel haar collega informeren over se juiste manier van zaken.

Wat ze nu alvast kon regelen was een maand crediteren. Ik zei dat is prima maar blijf het oneens over het feit dat ik nu geen shirt heb! Dus akkoord maar nog niet klaar!

Ik zou water bij de wijn doen en kaartjes van een wedstrijd halen. Na het volledig invullen van de gegevens geeft ze website aan dat de kaartjes voor ajax utrecht een week voor de wedstrijd is digitaal worden verstuurd. Ik druk op bevestigen en de website geeft aan dat de sessie verlopen is. Opnieuw inloggen was niet mogelijk.

Wederom Naar KPN, nu had ik een mailadres. (Ondertussen ook de laatste dag van de transfer weken) gemailed dat de code het niet doet en dat ik even hulp nodig heb.

Hierop kreeg ik een reactie dat dit word opgepakt. Ander halve week later (gisteren) word ik gebelt door iemand van klacht afhandeling over de inlogcode van de transferweken. Nou meneer dat gaat niet lukken die actie is voorbij…Mijn reactie was: begrijp ik enkel is dit op tijd gemeld, op tijd aangemeld alleen jullie website geeft niet thuis. Oftewel help me even.

Nee meneer dat gaat niet…

Ik het hele verhaal nog eens uitgelegd.. dat begrijp ik meneer alleen ik ga je niet helpen. Flabbergasted..

Nu vroeg ik naar de leidinggevende, die krijgt u niet was de reactie. Reden was omdat die mij ook niet kon helpen.

Oftewel:
-Door dubblemaand lasten mis ik mijn 3 maanden korting, 1 maand gekrediteerd, werkelijk heb ik dan maar 2 maanden korting.

-ik krijg een belofte van een shirt, hierbij doe ik water bij de wijn ik haal de voetbal kaarten. Maar ook die kan ik dus vergeten.

-iedere keer moet ik het hele verhaal opnieuw uitleggen, hoe verder in het proces hoe onvriendelijker de mensen worden.

Mijn ideaal is al vervallen, ik ben iemand van principes en wil mijn abonnement eigenlijk opzeggen alleen mijn complex ontvangt alleen KPN.

Dus zou ik nog een maand gecrediteerd hebben om mijn actie van 3 maanden alsnog te krijgen.

En alsnog de kaartjes van ajax utrecht of het liefste alsnog een ajax shirt ontvangen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WesleyFrodyma