Klacht: Beloftes die niet nagekomen worden

op 15 februari 2018 over Amac in de categorie Computerwinkels

Op 9 februari 2018 mijn vastgelopen Macbook Air 13″ ingeleverd met de belofte dat hij als het niet te druk was in de winkel dezelfde dag nog klaar was en anders uiterlijk de volgende dag. Dezelfde dag is niet gelukt. Zaterdag gebeld en weer hetzelfde verhaal. Toen teruggebeld met het verhaal dat ze niets meer konden redden en ik alles kwijt zou zijn en dat ze alles er opnieuw op moesten zetten. Enorm balen. Hij zou dezelfde dag nog klaar zijn. Dit was dus weer niet het geval. De winkel zou dicht zijn en vanwege de carnaval ertussen is mij toen beloofd dat ik uiterlijk woensdag mijn Macbook kon ophalen. Woensdag weer zelf erachteraan moeten bellen en oh ja we gaan er nu aan beginnen en bellen u terug vandaag of het gelukt is. Hetzelfde verhaal; het is niet gelukt maar morgenvroeg zien we of het gelukt is en wordt u meteen gebeld. Niets gehoord en zelf weer gebeld. Weer een ander persoon die van niets lijkt te weten over de Macbook verteld hetzelfde verhaal; het is nog niet gelukt en we gaan er als het niet te druk is vandaag aan beginnen. Een gevoel van machteloosheid is wat ik voel. Steeds met een kluitje in het riet gestuurd worden is wat ik ervaar. Zonder mijn Macbook te moeten doen zolang is echt heel erg balen. Vandaar deze klacht in de hoop dat het nu eindelijk goed opgepakt wordt en dit opgelost wordt want mijn vertrouwen in Amac wordt behoorlijk op de proef gesteld!

Ik ben tevreden als ik mijn Macbook gerepareerd kan ophalen vandaag nog.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amac

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amac nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Y. Van Nistelrooij