Klacht: Belofte niet nakomen

op 07 augustus 2017 over Sony in de categorie Electronica Merken

Wij hebben op 28 mei 2017 een Sony tv gekocht met de actie van een cashback van 500 euro.
Wij kregen op 9 juni 2017 een mail van Sony dat onze deelname was goedgekeurd en dat we binnen 3 weken onze 500 euro teruggestort zouden krijgen. Rond die tijd gingen wij op vakantie dus toen wij terugkwamen en wij op onze rekening keken zagen wij dat er nog niks gestort was. Dus hebben wij op 23 juli 2017 met Sony gebeld, wij kregen als antwoord dat na een week van onze goedkeuring de deelname alsnog was afgekeurd. De reden konden ze ons niet vertellen omdat ze dat ook niet wisten en ook niet waarom niemand dat naar ons bericht had. Dus werd ons beloofd dat ze een melding zouden sturen naar hun desbetreffende afdeling en het ons zo spoedig mogelijk zouden laten weten. Op 7 augustus hebben wij toch maar weer zelf gebeld omdat we weer niks hoorde van Sony, en diegene die we aan de lijn kregen kon niks hierover vinden dus die zou opnieuw een melding sturen naar hun afdeling.
Dus nu zijn we 10 weken verder en hebben we nog niks teruggehad en weten we ook nog niet wanneer dit gaat gebeuren.

Als we de beloofde 500 euro terug krijgen, en de reden waarom het allemaal zo fout is gelopen bij Sony.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EA de Jong