Klacht: Belofte niet na komen.

op 14 september 2018 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

I feel not so good T-Mobile

3 augustus in de T-Mobile winkel geweest in Gouda.
Voor verlenging abonnement van onze dochter!
We kwamen in gesprek met de verkoper (een aardige jonge man ).
Hij vroeg op een gegeven moment bij welke provider we zaten voor internet iptv
Mijn antwoord was bij de beste van Nederland XS4All.
Wat betaald u hier voor was zijn antwoord.
Ik noemde het bedrag wat wij hier voor betaalde per maand.
Toen vertelde hij dat T-Mobile het zelfde kon aanbieden voor €35 per maand.
Wij hadden eerst nog zo onze bedenkingen, omdat XS4ALL een hele goede provider is.
De verkoper verzekerde ons er van dat wij alles het zelfde zouden krijgen bij T-Mobile als bij XS4ALL.
Alleen dan voor een stuk minder per maand.
We kregen 2 weken bedenktijd ,bedenktijd waar moet ik over denken dan als ik afspreek dat ik het zelfde krijg.
Dus we kregen ongeveer rond 21 augustus een grote doos van T-Mobile.
Maar ja ik zou pas 3 september overgezet worden.
Toen kwam de aap uit de mouw.
Niks het zelfde als XS4ALL.
1: Opnamen mogelijkheid Bij XS4ALL wel.
2: Geen twee weken terug kijken Bij XS4ALL wel.
3: Ook geen Netflix op de IPTV box Bij XS4ALL wel.
4: Ook geen web tv voor Windows Bij XS4ALL wel.
5: Radio luisteren nou daar moet je eerst de tv voor aanzetten en dan 3 handelingen doen en dan kan je naar muziek luisteren.
Net zo iets als je licht boven je eethoek aan wilt doen en je eerst naar de schuur moet om daar een schakelaar om te zetten pffffff.
Ik naar de T-Mobile winkel want daar had ik het afgesloten.
Die verkoper hoort mijn verhaal aan en pakt de telefoon.
En geeft mij de hoorn en zegt hier heb je de klanten service.
Ik denk he als ik ze thuis bel zit ik 10 minuten in de wacht , en nu had ik gelijk een medewerker van de klanten service aan de lijn.
Dus ik doe weer mijn verhaal en deze man zegt , ik zal even u gegevens er bij zoeken.
Hij vraagt mijn postcode en huisnummer en ik hoor hem in eens zeggen o het systeem ligt plat.
Maar geen probleem zegt hij ik schrijf u gegevens op en bel u terug als het systeem weer in de lucht is.
En wat denk je niet bellen he.
Ik de volgende dag weer terug naar de winkel.
En ja hoor de zelfde medewerker als die dag er voor.
Wat is er aan de hand zegt hij.
Ik zeg ik zou terug gebeld worden, maar niet dus zij ik.
Hij pakte weer de telefoon.
En daar werd ik weer direct verbonden met de klanten service.
Nu kreeg ik een mevrouw aan de lijn , dus ik mijn verhaal gedaan.
Ja ja erg vervelend meneer zij ze.
Maandag uiterlijk dinsdag bel ik u terug.
En ja hoor maandag werd ik gebeld.
De dame in kwestie vertelde dat ik er wel vanaf kon maar dan een boete moest betalen afkopen dus 12 x€35 betalen.
Ben toch niet gek zeker. Dat is de omgekeerde wereld.
Ik een boete !!
Omdat het personeel van T-Mobile ons verkeerd inlicht.
De dame van de klantenservice ging overleggen met haar leidinggevende.
natuurlijk je raad het al.
Ze konden niks voor mij betekenen , ik zit er een jaar aan vast .
Als ik vraag wie dit heeft besloten dan antwoord de dame , mijn leidinggevende.
Die leidinggevende wil ik dan wel even spreken.
Maar dat is niet mogelijk bij T-Mobile Wat had ik graag wat meer betaald en bij XS4ALL gebleven !
Met recht de beste provider dat blijkt nu wel.
Ook hebben we 3 mobile abonnementen bij T-Mobile Maar je begrijp natuurlijk wel dat zodra ik daar vanaf kan naar een andere provider ga.
I feel not so goog T-Mobile !!!
Misschien een tip aan T-Mobile om je klanten tevreden te houden zoek een oplossing ?
En niet de klant de dupe laten worden van personeel dat zijn werk niet goed doet !
Mensen bespaar je deze ellende en ga naar XS4ALL ! met recht de beste provider van Nederland.

Gewenste Oplossing:

Als ze het contract ontbinden

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ferryb