Klacht: Belofte ingetrokken

assieassie op 29 januari 2021 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ladder was niet voorradig, medewerkster (naam bij mij bekend) gaf aan dat de aanbiedingsprijs nog een maand geldig is als het binnenkomt.
Moest wel een nieuw account aanmaken voor eventuele bestelling.
Heb ik gedaan dus ik bel nog even terug, collega aan de lijn.
Sorry niet voorradig, als het binnenkomt en de prijs is geen aanbieding meer dan kan ik niets voor u doen. Nog een maand geldig? daar doen wij niet aan. Eerste medewerker gaf aan van wel, dit is toch duidelijk een belofte !! Een woordelijke toezegging dus!! VOLGENS MIJ IS DIT GESPREK NOGMAALS TE BELUISTEREN . Veel grote bedrijven hebben deze mogelijkheid en daar wil ik graag gebruik van maken. Woordelijke toezeggingen blijken voor Wehkamp dus geen enkele waarde te hebben. Product niet kunnen leveren is denk ik niet mijn verantwoordelijkheid, het gaat hier tenslotte NIET!! om een zogenaamde opop actie. Kom een klant tegemoet als je ze als klant wilt behouden.

Levering huishoudtrap voor de prijs die nu aangegeven staat zoals medewerker nummer 1 heeft beloofd.
U mag het telefoongesprek met Mevr. Helena 29-01 nogmaals beluisteren.
Daarin geeft zij duidelijk aan dat als de trap binnenkomt en het is binnen een maand dat ik hem voor die aanbiedingsprijs krijg.
Graag uw mening

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Wehkamp

Heeft op 13 september 2021 om 14:25 geantwoord

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door assieassie