Klacht: bellen

op 17 juli 2012 over Spelpunt Bingo in de categorie Internet Games

enkele jaren geleden werd er op onze kosten naar spelpunt gebeld, terwijl wij aan het werken waren. probleem hoge telefoonrekening. overgestapt naar een ander provider, weer met de huistelefoon word er naar die nummers gebeld, 0900 enz laten blokkeren, probleem hoge telefoonrekening. nu de laatste 3 maanden kregen we via ons mobiel een hoge rekeningen waar we ver over het bedrag heen zitten dan normaal. word nu op ons mobiel naar die nummers gebeld, op tijden dat wij aan het werk zijn. probleem hoge rekening. we hebben spelpunt een brief gestuurd om ons account op te heven. is tot heden nog steeds niks gebeurd. dat is ongeveer 2 jaar geleden dat we het account wilden opheffen, maar op heden nog niet gebeurd is.

dat het account opgeheven word, dat het niet meer kan gebruikt worden op onze naam.

Bericht van Spelpunt Bingo

5 jaren geleden - Geachte Speler, Wij willen graag de klacht oplossen en hebben je geprobeerd te bellen. Helaas nam er niemand op. Je kunt ons bereiken van (ma-vr van 09.00 tot 17.30). Met vriendelijke groeten, Het Spelpunt Team

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spelpunt Bingo in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spelpunt Bingo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spelpunt Bingo

Heeft op 17 juli 2012 om 15:35 geantwoord

Geachte Speler,

Wij willen graag de klacht oplossen en hebben je geprobeerd te bellen.
Helaas nam er niemand op. Je kunt ons bereiken van (ma-vr van 09.00 tot 17.30).

Met vriendelijke groeten,
Het Spelpunt Team

Alle klachten die gemeld zijn door hmak