Klacht: bellen

op 04 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de rekening van vorige maand is via automatische incasso ingehouden. een paar dagen later kreeg ik een sms van hun. ik zat bijna aan mijn belflafond volgens hun. dus ik keek op hun site wat er was. nou het bleek dat ik niet op hun site kon kijken ,maar ook niet kon bellen. raar! de dag erna kon ikoor wel bellen,en ook op hun site kijken. ik had sms-sen + bellen voor een som van 11,00 verbruikt. maar nu wil ik vandaag bellen, kan ik wéér niet bellen,en ook weer niet op- hun site kijken. wegenswerkzaamheden. ik vind het maar heel erg raar h

Gewenste Oplossing:

nog geen enkele oplossing gehoord van simpel

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door wilmaschoffeleers