Klacht: bellen

op 04 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

de rekening van vorige maand is via automatische incasso ingehouden. een paar dagen later kreeg ik een sms van hun. ik zat bijna aan mijn belflafond volgens hun. dus ik keek op hun site wat er was. nou het bleek dat ik niet op hun site kon kijken ,maar ook niet kon bellen. raar! de dag erna kon ikoor wel bellen,en ook op hun site kijken. ik had sms-sen + bellen voor een som van 11,00 verbruikt. maar nu wil ik vandaag bellen, kan ik wéér niet bellen,en ook weer niet op- hun site kijken. wegenswerkzaamheden. ik vind het maar heel erg raar h

nog geen enkele oplossing gehoord van simpel

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:34 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door wilmaschoffeleers