Klacht: Beleid absoluut klantonvriendelijk

op 07 september 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Geachte medewerker,

Ik ben zeer ontevreden over mijn telefoon en de behandeling die mij daarbij ten deel is gevallen.
Ik heb 12 juli 2018 een nieuwe telefoon aangeschaft bij uw filiaal in Veenendaal.
Een Samsung Galaxy A8, Black IMEI-nummer: 358491090243865.
Mijn mobiele nummer is 06-22801828, maar bel maar niet want u kunt mij niet verstaan.
Enkele dage na aankoop kwam ik erachter dat bij telefonisch contact ik niet ben te horen.
Ik gebruik mijn mobiele telefoon namelijk weinig om te bellen omdat ik i.v.m. mijn gehoor dit liever met de huistelefoon doe.
Ik ben terug geweest naar Veenendaal op de fiets (enkele kilometers bij ons vandaan), daar gekomen bleek het vinkje van niet storen te zijn ingeschakeld, ik was met 2 minuten weer weg en ik geloofde dat!
Echter enkele dagen later kwam ik tot de ontdekking dat het probleem helemaal niet was opgelost.
Ik had niet direct tijd dus ik ben enkele dagen later weer terug gegaan, lang zijn de medewerkers bezig geweest en overlegd en kwamen tot de conclusie dat mogelijk de microfoon stuk was.
Echter de omruiltijd van 2 weken was net verstreken dus moest deze worden opgestuurd.
Dat kon niet zo, ik moest eerst naar huis de aankoop bon halen.
Mijn vrouw is later (met de auto) terug gegaan met de bon en de telefoon en heeft deze ter reparatie aangeboden. Ik zou deze tenminste wel 2 weken kwijt zijn.
Wij stonden op het punt met vakantie te gaan dus tijdens de vakantie geen telefoon? Er werd ook geen vervangend toestel aangeboden.
Ik heb de telefoon direct na onze vakantie op zaterdagmiddag 1 september weer opgehaald en na deze direct getest te hebben bleek hij het inderdaad te doen.
Op de bon stond dat er geen mankementen waren gevonden.
Op maandagmorgen verder weer alles erop gezet, hij was natuurlijk weer terug gezet naar fabrieksinstellingen en klaar dacht ik.
Even met mijn vrouw bellen en wat blijkt, ik ben weer niet te horen.
Onze haren gingen toen wel een beetje rijzen natuurlijk!
Op dinsdagmorgen weer naar de KPN-winkel waar we een klein uur zijn geweest.
Nadat de medewerker eerst verschillende dingen had uitgeprobeerd en getest heeft hij iemand (?) opgebeld waarmee hij langdurig heeft gesproken over deze klacht.
Hij ging op voordracht van deze persoon de apps welke ik op maandag had ingesteld wissen maar ook dat bleek niet te helpen.
Vervolgens heeft hij alles terug gezet naar de fabrieksinstellingen (dat heeft ook wel even tijd nodig), dat zou dan de oplossing zijn.
Het probleem was nog steeds hetzelfde.
De medewerker stelde voor hem maar weer op te sturen wat ik niet wilde.
Mijn vertrouwen in deze telefoon was inmiddels erg gedaald en ik heb duidelijk gemaakt dat er mijn inziens maar 2 oplossingen waren, of een nieuwe telefoon of mijn geld terug.
Dat kon in geen geval gaf de medewerker aan. Ook toe werd er geen vervangende telefoon of oplossing aangeboden.
Ik was niet van plan om weer, tenminste 2 weken de telefoon kwijt te zijn met de grote kans dat het probleem zich herhaald.
Wij zijn toen kwaad de winkel uit gelopen.
Ik ga ervanuit dat deze handelswijze beleid is en dat de medewerkers in kwestie hieraan weinig kunnen doen maar ik, wij zijn zeer teleur gesteld in deze handelswijze.
Ook vinden wij het ZEER klant onvriendelijk en heb dan ook aangegeven dat ik nooit meer een KPN-winkel zal betreden.

M. de Leeuw
Schoolweg 25
3959AW Overberg

Als de telefoon goed werkt en de klacht is opgelost zonder deze weken kwijt te zijn en vervolgens weer blanco terug te krijgen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RiniedeLeeuw