Klacht: belbundel inzien

op 02 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil graag klagen over de abonnementsvorm van tele2, deze bieden abonnementen aan, waarbij het niet mogelijk is om de resterende minuten in te zien. Er is mij een aantal maanden geleden verteld dat ze hier mee bezig waren, maar dat het toen nog niet mogelijk was. Op dit moment nog steeds hetzelfde, ik probeer mijn abonnement in de gaten te houden en dan blijkt de rekening ineens 4X zo hoog! Zonde van mijn geld…

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn belbundel in willen zien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 02 juli 2012 om 15:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wanneer klanten een smartphone hebben, zijn er verschillende apps beschikbaar waarmee klanten zelf hun verbruik bij kunnen houden. Voor meer informatie over verbruik kunnen klanten ook terecht bij de klantenservice: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel.html

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door lionel2