Klacht: belazerd trouwe klanten!!

op 24 januari 2014 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben al jaren klant van T-Mobile, maar als mijn abonnement afloopt stap ik gegarandeerd over naar een betere provider!
T-Mobile licht trouwe klanten op! onlangs een nieuw abonnement afgesloten. Ik had een abonnement met 500 belminuten +150 en ging naar een abonnement met onbeperkt bellen! De overgang is zeer slecht verlopen, ineens is mijn rekening een stuk hoger en heb ik belkosten buiten de bundel. Er staan 461 minuten vermeld op de rekening, dus hoe je het went of keert kan dit nooit buiten de bundel zijn (zowel niet van mijn oude als nieuwe abonnement!
gisteren telefonisch contact opgenomen met T-Mobile, eerst 15 minuten in de wacht (slechte service) en de mijnheer die ik aan de lijn kreeg heeft mij nogmaals 2x in de wacht gezet om een en ander uit te zoeken. Hij geeft aan dat er inderdaad een fout is gemaakt en hij zette me hierop in de wacht om een en ander uit te zoeken. Vervolgens werd de verbinding verbroken!!! Tot vandaag ben ik niet teruggebeld, ik heb een mail gestuurd naar T-Mobile maar ook hierop werd niet gereageerd. Hierop weer zelf teruggebeld en wederom 7 minuten in de wacht. Uiteindelijk kreeg ik een mevrouw eraan en zij zegt dat er geen notitie is gemaakt van het feit dat ik gebeld heb! Wederom slechte zaak! Haar hetzelfde verhaal verteld en zij geeft iets heel anders aan dan haar collega, namelijk dat er geen fout gemaakt zou zijn. Echter zij kan niet duidelijk uitleggen waarom en raakt duidelijk gefrustreerd dat ik het er niet mee eens ben en zij het mij ook niet duidelijk kan uitleggen. Zij zegt dat mijn abonnement (waar ik t/m de 18de november) voor heb betaald gestopt is op de 17de omdat de 18de mijn nieuwe abonnement ingaat. Daarom krijg ik ineens minder belminuten (??? ik betaal toch voor een volledige maand) en zijn er gesprekskosten buiten de bundel ontstaan. Ik vind dit echt niet kunnen! Ik ga over naar een abonnement met onbeperkt bellen en heb in het oude abonnement ook meer belminuten dan er gebeld zijn, en toch worden er extra kosten in rekening gebracht! ik vind dit echt geldklopperij! T-Mobile, als je je oude klanten wil behouden zal je echt klantvriendelijker eerlijk en redelijk moeten blijven, want ik ben hier echt niet over te spreken!! Tevens zijn de maandkosten van die maand hoger dan de normale maandkosten (zowel van mijn oude als nieuwe abonnement) Met andere woorden, het klopt van geen kanten!
Overigens is deze slechte overgang van abonnement mij ook nooit verteld bij het aangaan van een nieuw abonnement. Als echt het probleem is dat mijn nieuwe abonnement een dag te vroeg ingaat, waarom is dit dan niet een dag later gezet? Ik vind dit echt totaal niet klantvriendelijk en het zit me echt hoog zoals je kunt zien!

spoedige rectificatie van mijn rekening (datum 21-11-2013)

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door trouweklant1