Klacht: belazerd met financiering

op 28 februari 2017 over Broekhuis harderwijk in de categorie Autodealers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het betreft Broekhuis Opel Harderwijk.
Er is een aanvraag gedaan voor financiering op een nieuwe Opel.
Daarbij werd een scherpe rente van 3% aangeboden, maar na 1 week
komen ze met met de afkeuring omdat ik dat niet zou kunnen betalen.
Maar wel werd er gelijk een ander aanbod gedaan met veel hogere rente.
Daardoor zouden de maandlasten hoger worden, en dat kan dan wel.
Een erg vreemde zaak als dezelfde Broekhuis dat zomaar kan.
Ik durf met zekerheid te zeggen dat ik belazerd ben, want zo kan Broekhuis de korting op een auto makkelijk terug verdienen.
1e keer zou er een voucher zijn van 500 euro maar ??????????
Het is jammer dat niet alleen ik, maar op deze manier meer mensen de dupe worden van deze praktijken.
Ik heb altijd alles nog netjes op tijd betaald, en daar kan ik nog steeds trots op zijn.
Auto’s zijn er genoeg, maar wees zuinig op je klanten.

Gewenste Oplossing:

Broekhuis goede uitleg geeft over zogenaamde vouchers?
Klanten eerlijk behandeld en niet meer belazerd.
Een heel goed excuus is wel op zijn plaats.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Broekhuis harderwijk over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Bennie Koenders