Klacht: belag gelegd op auto

op 26 september 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Gisteren een brief binnen gekregen van een afschrift dat op heden beslag is gelegd op mijn auto.

Raar, maar goed je gaat als mens uitzoeken waar dit vandaan komt.
Blijkt dat ik december 2015 een boete had openstaan van cjib en dat ik daar een betalingsregeling over had gemaakt. €50 per maand.
Die heb ik 2x betaald. Daarna niet meer.
Ik ben dat kennelijk vergeten, ook menselijk toch.

Wat ik niet correct vind is dat ik gisteren deze brief binnen kreeg met dreiging van beslaglegging
Geen eerdere telefoontje, smsje, mailtje of brief met daarin een verwijzing dat ik mijn afspraak niet na kwam….NIETS.
Lekker bezig!!

Nu natuurlijk extra kosten 200 euro …BELAGELIJK

Ik heb het bedrag als nog in 1 keer overgemaakt, maar dit had ook anders gekunt

De extra kosten weghalen en mensen meer met respect behandelen en niet als een nummer.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 01 november 2016 om 09:16 geantwoord

Naar aanleiding van deze klacht hebben wij getracht contact op te nemen met de betrokkene voor een uitleg over de gang van zaken. Wij werden genoodzaakt verdere maatregelen te nemen aangezien de destijds getroffen betalingsregeling niet werd nagekomen. Extra kosten heeft dat niet met zich meegebracht. Inmiddels is de vordering volledig afgewikkeld door middel van een betaling van betrokkene. Wij vertrouwen er op dat deze kwestie hiermee is afgedaan.

Alle klachten die gemeld zijn door christadialas