Klacht: belachelijke manier van omgaan met opzeggen.

op 10 maart 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Ik heb een glasvezel abonnement afgesloten via de site van Caiway, maar niet geactiveerd omdat mijn contract met KPN nog niet opgezegd kon worden. Nu wil ik Caiway stopzetten maar nu krijg ik dus ineens een rekening van het hele jaar terwijl ik nu al een paar maand klant ben en nooit een acceptgiro oid heb gekregen. De reden die gegeven werd is: Omdat het pakket niet geactiveerd is, sturen wij geen rekeningen. Nu kan ik dus alles in één keer gaan betalen voor iets wat ze zelf zo krom regelen als maar kan.
Ook over het blokkeren van een adres wordt totaal niet gecommuniceerd. Dit vind ik echt geen manier van zaken doen!

Normale manier de betalingen innen, dus per maand zoals het hoort.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 13 maart 2020 om 13:18 geantwoord

Geachte meneermevrouw Brunink,

Bedankt voor uw bericht. Wij starten de facturatie pas op het moment dat u de diensten activeert en daadwerkelijk gebruik kunt gaan maken van de diensten.

Daarbij gaat u een jaarcontract aan en mocht u hiervan afzien, dan moeten de resterende maanden voldaan worden.

Wij adviseren om telefonisch contact met onze retentieafdeling op te nemen via: 088 2249 111 om alsnog de maanden te kunnen voldoen.

Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Pepijn
Team Webcare Caiway