Klacht: Belachelijke klantenserviceverlening NLEx

op 11 juli 2017 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Op 1 juni 2017 stelde mijn zus NLE in kennis (klantnr. 63113809491) dat zij per 1 juli 2017 ging verhuizen van HIA naar Schoonhoven. Zijj vroeg NLE een installateur te sturen om aldaar hun alles-in-1-pakket te installeren. Het is thans 11 juli 2017 en er is dus nog steeds niks gebeurd.. Elke dag moet zij bellen bij de buren en vervolgens hangt ze dan meer dan een half uur aan de telefoon met een zenuwenmuziekje om antwoord te krijgen wanneer zij nu wordt geinstalleerd. En elke keer is steevast het antwoord ‘belt u morgen nog eens terug, jaja, vervelend, we begrijpen het, we kunnen ons er iets bij voorjstellen, blablabla! Ze is al een vermogen kwijt aan al die telefoontjes en vandaag was het antwoord weer ‘belt u morgen nog eens terug’. Het is net een slechte soap en ze heeft er onderhand nachtmerries van en slaapt gewoon niet meer. Ze heeft recent een beroerte gehad en kan geen arts bereiken en de artsen kunnen haar niet bereiken! Er gebeurt gewoonweg niks door dat NLE! Zouden al twee keer langskomen en twee keer heeft ze voor niks een hele dag thuisgezeten en alles wie er kwam maar geen installateur! Al 13 dagen lang moeten zij NLE elke dag terugbellen en hangen vervolgens meer dan een half uur aan de lijn om dan weer hetzelfde antwoord te krijgen ‘belt u morgen nog eens terug’! Intussen is zij een zenuweninzinking nabij en nog even en ze heeft er een beroerte overheen! En steeds maar de buren lastig vallen die er zo langzamerhand ook meer dan genoeg van hebben en maar flink betalen voor die langdurige telefoontjes met een nul-komma-nul oplossing elke keer! En de KPN krijgt maar steeds de schuld ‘ja, het ligt aan de KPN, die moet uw woning een signaal geven’! Lekkere afhankelijkheid dan zo voor hun klanten! Maar NLE doet natuurlijk helemaal niks om dan dat KPN eens achter de broek te zitten, nee, NLE is alleen maar goed om met grote snelheid een factuur te sturen voor niet geleverde diensten. Sturen doodleuk een factuurr voor een hele maand, terwijl zus en zwagerlief al 13 dagen zonder aansluiting zitten. Zou mij benieuwen hoe dat NLE het zelf zou vinden compleet van de buitenwereld afgesloten te zijn en elke dag een kapitaal te moeten verbellen naar NLE om hetzelfde domme antwoord te krijgen ‘belt u morgen nog eens terug’! Tuurlijk, kost niks NLE! Wat een bedrijf zeg! Ja, ik schrijf deze klacht eens even, want mijn zwager en zus zijn dankzij NLE helemaal overspannen. Hebben net een drukke verhuizing achter de rug, zuslief een beroerte, maar ze kunnen niets regelen en niks beginnen en zelfs een arts kunnen ze niet bereiken! Maar ach, wat kan het NLE bommen, als zij hun geld maar krijgen elke maand voor die belabberde service! Mijn zus heeft onderhand alle medewerk(st)ers van dat NLE aan de lijn gehad en allemaal hetzelfde antwoord ‘bel morgen nog eens en overmorgen nog eens en de dag erna nog eens’ en zo gaat dat al dertien dagen lang! Kapitalen kost het ze en maar meer dan een half uur aan de telefoon hangen met een zenuwenmuziekje na ‘een ogenblikje, ik zoek het even uit, hoor’. Nou, wat hebben ze het dan uitgezocht, zijn er meer dan een half uur mee bezig en dan luidt het antwoord?? Ja, rara, ‘belt u morgen nog eens terug’! Zegt mijn zus er meer dan genoeg van te hebben ‘tja, ik kan me er iets bij voorstellen, ik begrijp het, maar belt u morgen nog maar eens terug, want ik kan niks meer voor u doen’. Het is gewoonweg een barslechte soap en ze zijn helemaal overspannen van dat hele NLE met hun belachelijke klantenserviceverlening. Dien je een klacht in bij klacht.nl, dan hebben ze nog de moed om die klacht te laten vervallen, want ze kunnen zgn. het dossier niet vinden, terwijl je duidelijk hebt aangegeven dat het om de fam. Vos gaat in Schoonhoven. Bedankt NLE, voor het helemaal over de rooie helpen van mijn zus en zwager. En ik stel u zeker aansprakelijk wanneer mijn zus er door al die spanningen een beroerte overheen krijgt! U bent de klucht van het jaar!

N.m.m. zijn mijn zus en zwager niet meer tevreden te stellen. Ze zijn dankzij NLEx helemaal overspannen geraakt en ik heb de grootste moeite om ze nog tot rust te brengen. Meer dan schandalig zoals NLE met ze is omgegaan en nog omgaat. Het interesseert ze daar helemaal geen bal, doen ook helemaal niks! Ze hebben intussen die hele staf aan personeel van NLE al aan de lijn gehad, allemaal waardeloze niksnuten met hetzelfde domme antwoord 'bel morgen nog eens terug'! Kapitalen hebben ze al uitgegeven met al die telefoontjes waarin ze gewoon worden behandeld als drek! Wat een bedrijf zeg, niet te geloven. Het is 1 grote slechte klucht en reken maar dat ik ze aansprakelijk stel als mijn zus er van de spanningen door NLE een beroerte er overheen krijgt! En de betaling van die maandelijkse factuur kunnen ze vergeten! Geen cent alvorens alles in orde is gebracht en al die telefoonkosten zijn verrekend die ze hebben moeten spenderen aan dat amateuristische bedrijf NLE!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

Reactie van de melder van de klacht Toedeloet

3 maanden geleden - Nou, mijn zus is weer eens aan het bellen met NLE bij de buren. Hangt al sinds 14.20 uur aan de lijn. Het is nu 14.52 uur! En de buren worden steeds geirriteerder. Zou ik ook worden als dat al veertien dagen lang zo gaat. Leuk he mensen dat NLE! Ga er vooral mee in zee, hoor. Ze kosten je kapitalen en laten je uren aan de telefoon hangen! Bij de schoften af gewoonweg! Kapitalen heeft het al gekost en waarvoor om straks weer hetzelfde verhaal te horen 'belt u morgen nog even terug'. Dan kunt u weer meer dan een uur aan de lijn hangen! Bedankt NLE, waardeloze rot maatschappij!

Reactie van de melder van de klacht Toedeloet

3 maanden geleden - Nou, het is inmiddels 15.03 uur en het antwoord is?? Of ze over 2 dagen weer terug wil bellen voor een installateur. Leuk he, mensen! Het is een soap waar maar geen einde aan komt! Laten je bijna 3 kwartier aan de telefoon hangen (de buren reageren al uiterst geirriteerd, heb je daar ook nog dankzij NLE straks ruzie mee en geef die buren eens ongelijk!) om met hetzelfde waardeloze antwoord aan te komen! En over 2 dagen? Nou, dan weer bij de buren aanbellen of je alsjeblieft nog een uur lang met NLE mag bellen om weer hetzelfde slapjanus antwoord te krijgen 'bel morgen nog even terug'! Brrrrr, wat een griezelige soap waar maar geen einde aan komt! Om werkelijk hysterisch te gaan gillen!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NLE nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Toedeloet

3 maanden geleden - Nou, nou, wat een feest zeg. Na 16 dagen elke dag een uur moeten bellen met NLE is de boel gisteren dan eindelijk aangesloten bij mijn zus en zwager. Daaraan vooraf moesten ze nog wel eerst weer een paar keer bellen, maar poeh, poeh, eindelijk dan toch. Wat een ergernis heeft die NLE veroorzaakt zeg. Wat een raar bedrijf met een klantenserviceverlening van lik- me-vestje! Zoals die met klanten omgaan, ik zou het niemand aanraden om daar ooit een abonnement te nemen! Nou, NLE nee, deze klacht hoefde je niet in behandeling te nemen, hoor, want dat is ook een manier om onder jullie verantwoordelijkheid uit te komen! Het typeert opnieuw hoe jullie met jullie klanten omgaan. Hoop nooit en te nimmer met jullie van doen te krijgen zeg. En ik hoop dat mijn zus ook een harde les heeft geleerd en bij jullie weggaat zodra dat mogelijk is!

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 19 juli 2017 om 15:44 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Op 6 juli 2017 diende u tevens op Klacht.nl een klacht in over de internetaansluiting van uw familie. Het referentienummer hiervan is 623595. Deze klacht namen wij in behandeling en u ontving hierop van ons ook een reactie, het is dan ook niet nodig een nieuwe klacht over hetzelfde onderwerp in te dienen. Zojuist plaatsten wij een inhoudelijke reactie bij uw initiële klacht. Wij verwijzen u hiernaar en zullen deze klacht afsluiten.

NLE Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door Toedeloet